Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFranek, Jiří
dc.contributor.authorŠebestová, Eva
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:25Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:25Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156208
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá strategickou analýzou rodinného podniku, který působí v oblasti prodeje stavebního materiálu v Moravskoslezském kraji. Cílem diplomové práce je identifikovat silné a slabé stránky podniku, analyzovat jeho vnější i vnitřní prostředí a na základě provedených analýz navrhnout konkrétní strategické kroky vedoucí k posílení konkurenceschopnosti a dlouhodobé stability podniku. Nejprve práce pojednává o teoretické-metodologických východiscích pro práci v části teoretické a v praktické části se zabývá aplikací jednotlivých metod na vybraný podnik. Pro analýzu byly využity metody PEST, Porterova analýza pěti konkurenčních sil, metody finanční analýzy, model 7S, SWOT analýza, dotazníkové šetření a Business Model Canvas. Výsledkem práce je zhodnocení výsledků a návrh konkrétních strategií a doporučení.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis deals with a strategic analysis of a family-owned business operating in the field of construction material sales in the Moravian-Silesian Region. The aim of this thesis is to identify the strengths and weaknesses of the company, analyse its external and internal environment, and based on the analyses conducted, propose specific strategic steps leading to the strengthening of the company’s competitiveness and long-term stability. The thesis first discusses the theoretical and methodological background in the theoretical part, and in the practical part it focuses on the application of individual methods to the selected company. For the analysis, the following methods were used: PEST analysis, Porter’s Five Forces analysis, financial analysis methods, the 7S model, SWOT analysis, a questionnaire survey, and the Business Model Canvas. The result of this thesis is an evaluation of the findings and a proposal of specific strategies and recommendations.en
dc.format.extent1923766 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectstrategiecs
dc.subjectstrategická analýzacs
dc.subjectrodinná firmacs
dc.subjectstavební materiálcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectPEST analýza Porterova analýza pěti silcs
dc.subjectfinanční analýzacs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectBusiness Modelcs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectkonkurenceschopnostcs
dc.subjectStrategyen
dc.subjectStrategic analysisen
dc.subjectfamily businessen
dc.subjectconstruction materialsen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectPEST analysisen
dc.subjectPorter’s Five Forcesen
dc.subject7S modelen
dc.subjectfinancial analysisen
dc.subjectquestionnaire surveyen
dc.subjectBusiness Model Canvasen
dc.subjectCompetitionen
dc.subjectCompetitivnessen
dc.titleStrategická analýza rodinného podniku v odvětví prodeje stavebního materiálucs
dc.title.alternativeStrategic Analysis of a Family Business in the Building Materials Sales Sectoren
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeFranková, Andrea
dc.date.accepted2025-05-26
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikové ekonomiky a právacs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchPodniková ekonomikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSEB0109_EKF_N0413A050014_S01_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam