Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPrešnajderová, Tereza
dc.contributor.authorBalharová, Kristýna
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:26Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:26Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156216
dc.description.abstractCílem diplomové práce byla analýza image města Ostrava. Teoretická část se zaměřuje na vymezení teoretických východisek image města a na charakteristiku města Ostrava. Pro výzkumnou část byly zvoleny metody sběru dat zahrnující dotazníkové šetření, monitoring médií a rozhovory. Z výsledků výzkumu vyplynulo, že je město Ostrava převážně vnímáno pozitivně, ačkoli se objevují určité výjimky. Na základě zjištěných poznatků bylo formulováno sedm návrhů a doporučení směřujících ke zlepšení vnímání města.cs
dc.description.abstractThe aim of the thesis was to analyse the image of Ostrava. The theoretical part focuses on defining the theoretical background of the city image and the characteristics of the city of Ostrava. For the research part, data collection methods were chosen, including a questionnaire survey, media monitoring and interviews. The research results showed that the city of Ostrava is mostly perceived positively, although there are some exceptions. Based on the findings, seven suggestions and recommendations were formulated to improve the perception of the city.en
dc.format.extent4019141 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectImage městacs
dc.subjectMěstský marketingcs
dc.subjectZnačka městacs
dc.subjectMěstská identitacs
dc.subjectVnímání městacs
dc.subjectMěsto Ostravacs
dc.subjectCity imageen
dc.subjectUrban marketingen
dc.subjectCity brandingen
dc.subjectCity identityen
dc.subjectcity Perceptionen
dc.subjectOstrava cityen
dc.titleAnalýza image městacs
dc.title.alternativeImage Analysis of the Cityen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMargaretis Rechová, Vendula
dc.date.accepted2025-05-27
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisBAL0252_EKF_N0414A050001_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam