Show simple item record

dc.contributor.advisorPrešnajderová, Tereza
dc.contributor.authorŠedová, Markéta
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:26Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:26Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156218
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá návrhem marketingové komunikace pro rockový festival Holba Rock na grilu. V úvodu se věnuje teoretickému ukotvení pojmů souvisejících s marketingovou komunikací a specifikům, která přináší prostředí kulturních a hudebních akcí. Následuje charakteristika samotného festivalu včetně jeho komunikačního prostředí a pozice na trhu. Praktická část práce vychází z kombinace kvantitativního a kvalitativního výzkumu – konkrétně dvou dotazníkových šetření zaměřených na návštěvníky a potenciální návštěvníky festivalu a hloubkového rozhovoru s marketingovým ředitelem akce. Výsledky výzkumu sloužily jako podklad pro návrh konkrétních nástrojů a doporučení v oblasti marketingové komunikace, jejichž cílem je oslovit cílovou skupinu, posílit její vztah ke značce festivalu a podpořit růst jeho návštěvnosti.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis focuses on the development of a marketing communication strategy for the rock music festival Holba Rock na grilu. The theoretical part introduces the key concepts of marketing communication and addresses the specifics of communication in the context of cultural and music events. It also includes a description of the festival and the marketing environment in which it operates. The practical part is based on a combination of quantitative and qualitative research – specifically two questionnaire surveys targeting both current and potential festival visitors, as well as an in-depth interview with the festival’s marketing director. The findings served as a basis for proposing specific communication tools and strategic recommendations aimed at reaching the target audience, strengthening their relationship with the festival brand, and increasing overall attendance.en
dc.format.extent6300497 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectnávrh strategiecs
dc.subjectrockový festivalcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjecthloubkový rozhovorcs
dc.subjectdigitální marketingcs
dc.subjectHolba Rock na grilucs
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectstrategy proposalen
dc.subjectrock festivalen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectquestionnaire surveyen
dc.subjectin-depth interviewen
dc.subjectdigital marketingen
dc.subjectHolba Rock na griluen
dc.titleNávrh marketingové komunikace hudebního festivalucs
dc.title.alternativeMarketing Communication Design of the Music Festivalen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeStřechová, Zuzana
dc.date.accepted2025-05-27
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSED0252_EKF_N0414A050001_2025
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record