Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorProkopová, Vendula
dc.contributor.authorJuříček, Tomáš
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:27Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:27Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156224
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá analýzou postojů spotřebitelů k hudebním festivalům. Cílem práce je zjistit, jaké okolnosti a preference ovlivňují rozhodování spotřebitelů o účasti, přičemž se zaměřuje na hlavní motivace vedoucí k návštěvě festivalů i na překážky, které této účasti mohou bránit. Teoretická část práce se věnuje spotřebitelskému chování, rozhodovacím procesům, postojům a charakteristice trhu hudebních festivalů. Praktická část je založena na kvantitativním marketingovém výzkumu realizovaném formou online dotazníkového šetření. Dotazník se zaměřil mimo jiné na frekvenci účasti na festivalech, způsob nákupu vstupenek, využívané informační zdroje, výši výdajů a důvody neúčasti. Dílčí cíle výzkumu zkoumaly souvislosti mezi pohlavím a věkem respondentů a preferovaným typem festivalu, vztah mezi vzděláním a frekvencí návštěv, vliv výše příjmu na výdajové chování, faktory ovlivňující výběr festivalu a vliv dostupnosti doprovodu. Výsledky výzkumu mohou posloužit jako podklad pro další analýzy a doporučení pro organizátory festivalů.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the analysis of consumer attitudes towards music festivals. The aim of the thesis is to identify the circumstances and preferences that influence consumers' decision-making regarding attendance, focusing on the main motivations that lead individuals to attend festivals and the barriers that prevent them from doing so. The theoretical part of the thesis covers consumer behavior, decision-making processes, attitudes, and the characteristics of the music festival market. The practical part is based on quantitative marketing research conducted via an online questionnaire survey. The questionnaire focused on the frequency of attendance, ticket purchasing behavior, information sources, consumer spending, and reasons for non-attendance. The partial objectives examined the relationship between gender and age and the preferred type of festival, the connection between education and attendance frequency, the influence of income level on spending behavior, factors influencing festival selection, and the impact of the availability of companionship. The findings of the research can serve as a basis for further analysis and recommendations for festival organizers.en
dc.format.extent837399 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjecthudební festivalycs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectmotivacecs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectmusic festivalsen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectmotivationen
dc.subjectquestionnaire surveyen
dc.titleAnalýza postojů spotřebitelů k hudebním festivalůmcs
dc.title.alternativeAnalysis of Consumer Attitudes towards Music Festivalsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeStromská, Kristýna
dc.date.accepted2025-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisJUR0443_EKF_B0414A050001_S01_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam