Show simple item record

dc.contributor.advisorStromská, Kristýna
dc.contributor.authorGalandžárová, Veronika
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:30Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:30Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156238
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací hokejového klubu HC Oceláři Třinec, přičemž hlavním cílem je zhodnocení současného stavu komunikace z pohledu fanoušků a navržení doporučení pro její případné zlepšení. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje specifikům marketingové komunikace ve sportu a využívání digitálních nástrojů. Praktická část je postavena na kvantitativním výzkumu formou online dotazníku, který zkoumal názory a preference respondentů ohledně klubové komunikace. Výsledky ukázaly převážně pozitivní hodnocení komunikace klubu, zejména na sociálních sítích Facebook a Instagram. Slabší povědomí bylo zjištěno u formátů jako podcast nebo newsletter. Na základě zjištění byla navržena doporučení, například propagace Dračího podcastu, zlepšení informování o výhodách permanentek a rozšíření působení na platformě TikTok. Práce poukazuje na význam efektivní digitální komunikace pro budování loajality fanoušků a posilování vztahu s veřejností.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on the marketing communication of the hockey club HC Oceláři Třinec, whereas the main goal is to analyze the current state of communication from the perspective of fans and to propose recommendations for its possible improvement. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part covers the specifics of marketing communication in sport and the use of digital tools. The practical part is based on quantitative research in the form of an online questionnaire, which explored the opinions and preferences of respondents regarding club communication. The results showed a mostly positive evaluation of club communication, especially on the social networks Facebook and Instagram. Weaker awareness was found for formats such as podcast or newsletter. Recommendations were made based on the findings, for example, promoting the Dragon podcast, improving communication about the benefits of season tickets, and expanding presence on the TikTok platform. The thesis highlights the importance of effective digital communication in building fan loyalty and strengthening the relationship with the public.en
dc.format.extent3752181 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectsportovní marketingcs
dc.subjectHC Oceláři Třineccs
dc.subjecthokejový klubcs
dc.subjectloajalita fanouškůcs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectsports marketingen
dc.subjectHC Oceláři Třinecen
dc.subjecthockey cluben
dc.subjectfan loyaltyen
dc.subjectsocial mediaen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace hokejového klubucs
dc.title.alternativeAnalysis of Marketing Communication of a Hockey Cluben
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeProkopová, Vendula
dc.date.accepted2025-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisGAL0187_EKF_B0414A050001_S01_2025
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record