Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGrendysa, David
dc.contributor.authorNový, František
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:31Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:31Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156251
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou spotřebitelského chování na trhu realit. Soustředí se na realitní trh v České republice a realitní zprostředkovatele, zároveň pracuje s globálními trendy a daty. Práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci realitních makléřů a jakým způsobem je ovlivněna spotřebitelem. Pomocí analýzy teoretických východisek z oblasti marketingu, psychologie, ekonomie, obchodu a praktického výzkumu, vycházející z dotazníkového šetření, jsme identifikovali klíčové marketingové kanály pro zkoumaného spotřebitele. Výsledky ukazují, že nejdůležitější je důvěra v realitního zprostředkovatele, přítomnost na realitních portálech, kvalita webových stránek a aktivita na sociálních sítích. V závěru práce je navrženo konkrétní doporučení, jak mohou realitní makléři efektivněji oslovit a získat důvěru cílové skupiny pomocí osobního marketingu.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with the analysis of consumer behaviour on the real estate market. It focuses on the real estate market in the Czech Republic and real estate intermediaries, while working with global trends and data. The thesis focuses on the marketing communication of real estate agents and how it is influenced by the consumer. By analysing theoretical backgrounds in marketing, psychology, economics, business and practical research based on a questionnaire survey, we have identified the key marketing channels for the consumer under study. The results show that trust in the real estate agent, presence on real estate portals, quality of the website and activity on social media are the most important. The paper concludes by proposing specific recommendations on how real estate agents can more effectively reach and gain the trust of the target group through personal marketing.en
dc.format.extent3056930 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectrealitní trhcs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectrealitní makléřcs
dc.subjectosobní marketingcs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectwebová stránkacs
dc.subjectdigitální marketingcs
dc.subjectreal estate marketen
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectreal estate agenten
dc.subjectpersonal marketingen
dc.subjectsocial mediaen
dc.subjectwebsiteen
dc.subjectdigital marketingen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu realitcs
dc.title.alternativeAnalysis of Consumer Behaviour in the Real Estate Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeDrga, Tomáš
dc.date.accepted2025-06-02
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisNOV0714_EKF_B0414A050001_S01_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam