Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLůžek, Petr
dc.contributor.authorNesvadbová, Barbora
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:32Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:32Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156256
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci české oděvní značky Youngprimitive s důrazem na využití sociálních sítí. Cílem práce bylo navrhnout a realizovat A/B testování dvou odlišných formátů kampaně, statického carouselu a dynamického reels, a následně vyhodnotit jejich efektivitu z hlediska vybraných metrik, jako jsou dosah, počet zobrazení, kliknutí na odkaz a míra prokliku. Práce zahrnuje přípravnou a realizační fázi kampaně, kvalitativní hloubkový rozhovor s majitelem značky a kvantitativní vyhodnocení výkonu obou variant. Výsledky ukázaly vyšší výkonnost carouselového formátu, který lépe oslovil hlavní cílovou skupinu značky. Na základě dat byla formulována doporučení pro budoucí marketingové aktivity s cílem zvýšit efektivitu online kampaní a efektivněji využít potenciál sociálních médií.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on the marketing communication of the Czech fashion brand Youngprimitive, with an emphasis on the use of social media. The aim of the work was to design and implement A/B testing of two distinct campaign formats a static carousel and a dynamic reels video and subsequently evaluate their effectiveness based on selected metrics such as reach, impressions, link clicks, and click-through rate. The thesis includes the preparatory and implementation phases of the campaign, a qualitative in-depth interview with the brand's founder, and a quantitative evaluation of both variants' performance. The results indicated higher performance of the carousel format, which proved more effective in engaging the brand’s core target group. Based on the collected data, recommendations were formulated for future marketing activities in order to improve the efficiency of online campaigns and better utilize the potential of social media.en
dc.format.extent18247692 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectA/B testovánícs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectYoungprimitivecs
dc.subjectreelscs
dc.subjectcarouselcs
dc.subjectInstagramcs
dc.subjectcílová skupinacs
dc.subjectonline reklamacs
dc.subjectmarketingová kampaňcs
dc.subjectMeta businesscs
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectA/B testingen
dc.subjectsocial mediaen
dc.subjectYoungprimitiveen
dc.subjectreelsen
dc.subjectcarouselen
dc.subjectInstagramen
dc.subjecttarget groupen
dc.subjectonline advertisingen
dc.subjectmarketing campaignen
dc.subjectMeta Business Suiteen
dc.titleNávrh a realizace marketingové kampaně pro oděvní firmucs
dc.title.alternativeDesign and Implementation of a Marketing Campaign for a Clothing Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeRiffler, Ondřej
dc.date.accepted2025-06-05
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisNES0056_EKF_B0414A050001_S01_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam