Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMacháček, Martin
dc.contributor.authorEvdokimenko, Alina
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:34Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:34Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156267
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu konkurenčního prostředí sushi restaurací na lokálním trhu v Ostravě. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vymezuje základní pojmy, jako je konkurence, konkurenční výhoda a metody analýzy konkurence, přičemž zvláštní důraz je kladen na specifika marketingu služeb v gastronomii. Praktická část se věnuje analýze tří konkrétních sushi podniků pomocí metody mystery shopping. Na základě výsledků jsou formulována konkrétní doporučení pro zlepšení služeb a posílení konkurenceschopnosti jedné z restaurací, která dosáhla nejnižšího hodnocení. Cílem práce je přispět k rozvoji marketingové strategie a zvýšení kvality služeb v oblasti rozvozu sushi.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on the analysis of the competitive environment of sushi restaurants in the local market of Ostrava. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part defines key concepts such as competition, competitive advantage, and methods of competition analysis, with a special focus on the specifics of service marketing in gastronomy. The practical part analyzes three selected sushi restaurants using the mystery shopping method. Based on the results, specific recommendations are formulated to improve services and increase the competitiveness of the restaurant that received the lowest evaluation. The aim of the thesis is to support the development of a marketing strategy and enhance service quality in the sushi delivery sector.en
dc.format.extent2945197 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectsushics
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectmarketing služebcs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectrozvoz jídlacs
dc.subjecthodnocení kvality.cs
dc.subjectsushien
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectservice marketingen
dc.subjectmystery shoppingen
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectfood deliveryen
dc.subjectquality evaluation.en
dc.titleAnalýza konkurence na lokálním trhu sushics
dc.title.alternativeAnalysis of Competition in the Local Sushi Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePaličková, Irena
dc.date.accepted2025-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisEVD0003_EKF_B0414A050001_S01_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam