Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLošťák, Jiří
dc.contributor.authorTomisová, Gabriela
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:35Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:35Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156278
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na komparaci marketingové komunikace vybraných franchisových sítí v oblasti gastronomie. Hlavním cílem práce je porovnat efektivitu marketingové komunikace McDonald's, KFC, Starbucks, Vosíme a UGO z pohledu spotřebitelů. Teoretická část se věnuje základům franchisingu a principům marketingové komunikace. Praktická část vychází z kvantitativního výzkumu realizovaného formou online dotazníku. Výsledky ukazují, že zákazníci považují marketingovou komunikaci McDonald's a KFC za nejefektivnější. Závěr práce obsahuje doporučení pro zlepšení komunikace, s důrazem na lepší přizpůsobení zákaznickým preferencím.cs
dc.description.abstractThis bachelor’s thesis focuses on a comparison of marketing communication of selected franchise networks in the field of gastronomy. The main goal is to compare the effectiveness of marketing communication of McDonald’s, KFC, Starbucks, Vosíme, and UGO from the consumer’s perspective. The theoretical part deals with the fundamentals of franchising and the principles of marketing communication. The practical part is based on quantitative research conducted through an online questionnaire. The results show that customers perceive the marketing communication of McDonald’s and KFC as the most effective. The conclusion of the thesis includes recommendations for improving communication, with an emphasis on better adaptation to customer preferences.en
dc.format.extent2330088 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectfranchisingcs
dc.subjectfranchisové sítěcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectgastronomiecs
dc.subjectkomparativní analýzacs
dc.subjectČeská republikacs
dc.subjectfranchisingen
dc.subjectfranchise networksen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectgastronomyen
dc.subjectcomparative analysisen
dc.subjectCzech Republicen
dc.titleKomparace marketingové komunikace franchisových sítí v oblasti gastronomiecs
dc.title.alternativeComparison of Marketing Communication of Franchise Networks in Gastronomyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeJurášková, Hana
dc.date.accepted2025-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisTOM0466_EKF_B0414A050001_S01_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam