Show simple item record

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěch
dc.contributor.authorPíšek, Jan
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:36Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:36Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156280
dc.description.abstractDiplomová práce byla zaměřena na typologii zákazníků na trhu potravin pod privátní značkou. Cílem bylo rozdělit zákazníky privátních značek do charakteristických skupin na základě jejich odpovědí v postojových otázkách. Byla zvolena kvantitativní metoda, dotazování probíhalo metodou CAWI. Dohromady se marketingového šetření zúčastnilo 459 relevantních respondentů. Výzkum je podstatný pro obchodníky, kteří chtějí adekvátně cílit na zákazníky privátních značek.cs
dc.description.abstractThe thesis focused on the typology of customers in the private label food market. The aim was to divide private label customers into characteristic groups based on their responses to attitudinal questions. A quantitative method was chosen, and the survey was conducted using the CAWI method. A total of 459 relevant respondents participated in the marketing survey. The research is essential for marketers who want to adequately target private label customers.en
dc.format.extent4807249 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectprivátní značkycs
dc.subjecttrh potravin pod privátní značkoucs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectkvantitativní výzkumcs
dc.subjectshluková analýzacs
dc.subjectfaktorová analýzacs
dc.subjectprivate labelsen
dc.subjectprivate label food marketen
dc.subjectpurchase behaviouren
dc.subjectquantitative researchen
dc.subjectcluster analysisen
dc.subjectfactor analysisen
dc.titleTypologie zákazníků na trhu potravin pod privátní značkoucs
dc.title.alternativeTypology of Customers in the Private Label Food Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠenkýřová, Anežka
dc.date.accepted2025-05-27
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisPIS0104_EKF_N0414A050001_2025
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record