Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorStromská, Kristýna
dc.contributor.authorJankulárová, Eliška
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:37Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:37Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156287
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá problematikou spokojenosti a věrnosti zákazníků ke značce Manufaktura, která se specializuje na výrobu české přírodní kosmetiky. Cílem práce je zhodnotit vnímání jednotlivých aspektů spokojenosti a úroveň loajality ke značce a následně navrhnout doporučení vedoucí ke zvýšení spokojenosti a posílení vztahu se zákazníky. Teoretická část se věnuje spotřebitelskému chování, rozhodovacímu procesu zákazníka a faktorům ovlivňujícím jeho nákupní rozhodování. Dále jsou popsány pojmy spokojenost a věrnost a také to, jak se dají měřit. Druhá kapitola teoretické části charakterizuje trh přírodní kosmetiky v České republice a konkrétně značku Manufaktura včetně její historie, cílové skupiny a marketingové strategie. Praktická část práce vychází z kvantitativního výzkumu formou dotazníkového šetření. Na základě analýzy dat bylo identifikováno několik oblastí s potenciálem ke zlepšení. Výstupem práce jsou konkrétní návrhy, které by mohly přispět ke zlepšení spokojenosti zákazníků a zvýšení jejich loajalitu ke značce Manufaktura.cs
dc.description.abstractThis bachelor's thesis deals with the issue of customer satisfaction and loyalty to the Manufaktura brand, which specializes in the production of Czech natural cosmetics. The aim of the thesis is to evaluate the perception of individual aspects of satisfaction and the level of loyalty to the brand and subsequently propose recommendations leading to increased satisfaction and strengthening the relationship with customers. The theoretical part is devoted to consumer behavior, the customer's decision-making process and factors influencing their purchasing decisions. The concepts of satisfaction and loyalty are also described, as well as how they can be measured. The second chapter, the theoretical part, characterizes the natural cosmetics market in the Czech Republic and the specific Manufaktura brand, including its history, target group and marketing strategy. The practical part of the thesis is based on quantitative research in the form of a questionnaire survey. Based on the analysis, several areas with potential for improvement were identified. The output of the thesis are specific proposals that could contribute to improving customer satisfaction and increasing their loyalty to the Manufaktura brand.en
dc.format.extent3658562 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectvěrnostcs
dc.subjectkosmetický trhcs
dc.subjectManufakturacs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectČeský trhcs
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectloyaltyen
dc.subjectcosmetics marketen
dc.subjectManufakturaen
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectCzech marketen
dc.titleMěření spokojenosti a věrnosti zákazníků kosmetické značkycs
dc.title.alternativeMeasuring Customer Satisfaction and Loyalty of a Cosmetic Branden
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeProkopová, Vendula
dc.date.accepted2025-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisJAN0871_EKF_B0414A050001_S01_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam