Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMacurová, Pavla
dc.contributor.authorStoszek, Šimon
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:41Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:41Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156315
dc.description.abstractTato diplomová práce analyzuje efektivitu obchodního procesu mezinárodní technologické společnosti ve specifickém B2B segmentu průmyslové automatizace. Cílem je identifikovat nedostatky a navrhnout opatření pro zvýšení konkurenceschopnosti. Práce vychází z teoretických konceptů B2B marketingu a prodeje. Analýza současného stavu odhalila klíčové slabiny: absenci silného strategického marketingu, reaktivní a produktově orientovaný obchodní model a nedostatečné dovednosti týmu v oblasti hodnotového prodeje a porozumění potřebám zákazníka. Navrhovaná řešení zahrnují posílení strategického marketingového řízení, přechod k proaktivnímu obchodnímu modelu zaměřenému na budování hodnoty a včasné zapojení v nákupním cyklu, optimalizaci nabídkového procesu a diferenciaci obchodních rolí pro lepší strategické řízení účtů a akvizici. Cílem transformace je zvýšit efektivitu obchodních procesů a posílit tržní pozici společnosti.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis analyzes the efficiency of the sales process of an international technology company within a specific B2B segment of industrial automation. The aim is to identify shortcomings and propose measures to increase competitiveness. The work is based on theoretical concepts of B2B marketing and sales. Analysis of the current state revealed key weaknesses: the absence of strong strategic marketing, a reactive and product-oriented sales model, and insufficient team skills in value selling and understanding customer needs. The proposed solutions include strengthening strategic marketing management, transitioning to a proactive business model focused on value creation and early engagement in the buying cycle, optimizing the bidding process, and differentiating sales roles for better strategic account management and acquisition. The goal of the transformation is to increase the efficiency of sales processes and strengthen the company's market position.en
dc.format.extent1491564 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectB2B marketingcs
dc.subjectefektivita prodejecs
dc.subjecthodnotová propozicecs
dc.subjectnákupní chování organizacícs
dc.subjectobchodní procescs
dc.subjectprocesní průmyslcs
dc.subjectprodejní strategiecs
dc.subjectprůmyslová automatizacecs
dc.subjectrozhodovací jednotkacs
dc.subjectřízení vztahů se zákazníkycs
dc.subjectsegmentace trhucs
dc.subjectstrategický marketingcs
dc.subjectB2B marketingen
dc.subjectCustomer Relationship Managementen
dc.subjectDecision-Making Uniten
dc.subjectIndustrial automationen
dc.subjectMarket segmentationen
dc.subjectOrganizational buying behavioren
dc.subjectProcess industryen
dc.subjectSales efficiencyen
dc.subjectSales processen
dc.subjectSales stratégyen
dc.subjectStrategic marketingen
dc.subjectValue propositionen
dc.titleNávrh na zvýšení efektivity obchodního procesu u vybraného tržního segmentu ve společnosti dodávající automatizační řešenícs
dc.title.alternativeProposal for Increasing Efficiency of the Sales Process in a Selected Market Segment of a Company Supplying automation solutionsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeČapek, Martin
dc.date.accepted2025-05-29
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikové ekonomiky a právacs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchPodniková ekonomikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSTO0203_EKF_N0413A050014_S01_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam