Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenka
dc.contributor.authorPokorná, Adéla
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:42Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:42Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156319
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace Hotelu Zámeček a navrhuje konkrétní doporučení pro její zlepšení. Cílem práce bylo zhodnotit současnou marketingovou komunikaci hotelu a navrhnout efektivnější formy propagace, které zvýší povědomí o hotelu a jeho návštěvnost. Práce byla rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy ubytovacích služeb, marketingu a marketingové komunikace spolu s komunikačním mixem. Praktická část se zabývá charakteristikou vybraného hotelu Zámeček na Čeladné. Dále se věnuje metodice shromažďování dat a analýze marketingové komunikace hotelu. Na závěr jsou uvedena konkrétní doporučení, která by mohla přispět k lepší viditelnosti hotelu, zvýšení konkurenceschopnosti a vyšší návštěvnosti.cs
dc.description.abstractBachelor's thesis focuses on the analysis of the marketing communication of Hotel Zámeček and proposes specific recommendations for its improvement. The aim of the thesis was to evaluate the current marketing communication of the hotel and suggest more effective promotional strategies to increase awareness of the hotel and boost its visitor numbers. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part defines the basic concepts of accommodation services, marketing, and marketing communication, including the communication mix. The practical part presents the characteristics of the selected hotel, Zámeček in Čeladná. It also addresses the methodology of data collection and the analysis of the hotel's marketing communication. Finally, concrete recommendations are provided that could help improve the hotel's visibility, enhance its competitiveness, and increase its visitor numbers.en
dc.format.extent3667402 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjecthotelcs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectpromotionen
dc.subjecthotelen
dc.subjecttourismen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectinterneten
dc.titleNávrh marketingové komunikace hotelucs
dc.title.alternativeHotel Marketing Communication Designen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeStromská, Kristýna
dc.date.accepted2025-06-06
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisPOK0114_EKF_B0414A050001_S02_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam