Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenka
dc.contributor.authorJančálková, Julie
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:42Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:42Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156320
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na aktuální trendy v oblasti politického marketingu v České republice. Cílem práce je porozumění tématu politického marketingu a pomocí dotazníkového šetření zjistit, jak je politický marketing vnímán ze strany českých občanů a jak na ně působí. První část práce je věnována teoretickým východiskům politického marketingu, následuje charakteristika politického trhu v České republice. Na to navazuje metodika shromažďování dat, přičemž bylo využito dotazníkové šetření ke zjištění názorů, postojů a vnímání politického marketingu českými občany. Aby byla zajištěna komplexnost práce, následuje analýza české politické scény, ve které je popsán politický marketing vybraných politických stran. V závěru práce jsou formulována doporučení pro efektivnější využití politického marketingu na základě studia odborné literatury, s ohledem na výsledky výzkumu a analýzu současné české politické scény.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis focuses on current trends in political marketing in the Czech Republic. The goal of the thesis is to understand the topic of political marketing and to find out how political marketing is perceived by Czech citizens and how it affects them by means of a questionnaire survey. The first part of the thesis deals with the theoretical background of political marketing, followed by the characteristics of the political market in the Czech Republic. This is followed by the methodology of data collection, whereby a questionnaire survey was used to determine the opinions, attitudes and perceptions of political marketing by Czech citizens. To ensure the comprehensiveness of the thesis, this is followed by an analysis of the Czech political scene, in which the political marketing of selected political parties is described. The thesis is concluded with recommendations for a more effective use of political marketing based on the study of literature, taking into account the research results and the analysis of the current Czech political scene.en
dc.format.extent3736667 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectpolitický marketingcs
dc.subjectpolitické kampaněcs
dc.subjecttrendy politického marketingucs
dc.subjectsociální sítě a politikacs
dc.subjectonline marketingcs
dc.subjectpolitická komunikacecs
dc.subjectveřejné míněnícs
dc.subjectmarketingové nástroje v politicecs
dc.subjectPR v politicecs
dc.subjectpolitainmentcs
dc.subjectpolitická reklamacs
dc.subjectpolitické stranycs
dc.subjectpolitical marketingen
dc.subjectpolitical campaignsen
dc.subjecttrends in political marketingen
dc.subjectsocial media and politicsen
dc.subjectonline marketingen
dc.subjectpolitical communicationen
dc.subjectpublic opinionen
dc.subjectmarketing tools in politicsen
dc.subjectpolitical PRen
dc.subjectpolitainmenten
dc.subjectpolitical advertisingen
dc.subjectpolitical partiesen
dc.titleAktuální trendy v oblasti politického marketingu v České republicecs
dc.title.alternativeCurrent Trends in Political Marketing in the Czech Republicen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeStromská, Kristýna
dc.date.accepted2025-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisJAN0873_EKF_B0414A050001_S01_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam