Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBalcar, Tomáš
dc.contributor.authorZiajová, Michaela
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:43Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:43Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156334
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na analýzu spotřebitelského chování na trhu vegetariánských produktů. Cílem práce je navrhnout doporučení ke zlepšení produktové nabídky, marketingové komunikace a distribuční strategií na trhu vegetariánských produktů. K dosažení stanoveného cíle přispívá analýza dat z dotazníkového šetření spolu s využitím teoretických rámců specifikovaných v práci. Závěrem práce je kapitola s konkrétními návrhy a doporučeními pro vegetariánský trh, které mají přispět k lepší spokojenosti zákazníků, komunikaci, personalizaci nabídky a dostupnosti a přehlednosti vegetariánské nabídky.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis focuses on the analysis of consumer bahaviour in the market of vegetarian products. The aim of the thesis is to propose recommendations to improve product offerings, marketing communication and distribution strategies in the vegetarian product market. The analysis of data from a questionnaire survey along with a chapter with specific suggestions and recommendations for the vegetarian market to contribute to better customer satisfaction, communication, personalisation of the offer and accessibility and clarity of the vegetarian offer.en
dc.format.extent3361376 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSpotřebitelské chovánícs
dc.subjectvegetariánské stravovánícs
dc.subjectživotní stylcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectčeský trhcs
dc.subjectConsumer behaviouren
dc.subjectvegetarian dieten
dc.subjectlifestyleen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectCzech marketen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu vegetariánských produktůcs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis on the Vegetarian Products Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKřivánek, Josef
dc.date.accepted2025-05-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisZIA0017_EKF_N0414A050001_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam