Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěch
dc.contributor.authorJenčková, Natálie
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:48Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:48Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156367
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá analýzou spotřebitelského chování na trhu video streamovacích platforem. Cílem bylo zjistit, jaké faktory ovlivňují výběr služby, frekvenci využívání, výši výdajů a jazykové preference uživatelů. Výzkum byl proveden formou dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 202 respondentů. Nejvyužívanější platformou je Netflix a většina uživatelů preferuje měsíční předplatné. Statistické analýzy ukázaly souvislost mezi některými demografickými kritérii a způsobu využívání streamovacích platforem.cs
dc.description.abstractThis bachelor´s thesis deals with the analysis of consumer behavior on the video streaming platform market. The aim was to identify which factors influence service selection, frequency of use, amount of expenses and language preferences of users. The research was conducted through a questionnaire survey with 202 respondents. The most used platform is Netflix and most users prefer a monthly subscription. Statistical analyses revealed a connection between some demographic criteria and the way of using streaming platforms.en
dc.format.extent3056211 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectvideo streamovací platformycs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectpředplatnécs
dc.subjectpreferencecs
dc.subjectdigitální službycs
dc.subjectvideo streaming platformsen
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectsubscriptionen
dc.subjectpreferencesen
dc.subjectdigital servicesen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu video streamovacích platforemcs
dc.title.alternativeAnalysis of Consumer Behavior on the Market of Video Streaming Platformsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBalcar, Tomáš
dc.date.accepted2025-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisJEN0045_EKF_B0414A050001_S02_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam