Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěch
dc.contributor.authorPluhařová, Karolína
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:52Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:52Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156397
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti studentů s univerzitními kavárnami na Vysoké škole báňské – Technické univerzitě Ostrava. Cílem práce je zjistit míru spokojenosti studentů, identifikovat silné a slabé stránky jednotlivých kaváren a na základě těchto zjištění navrhnout doporučení ke zlepšení poskytovaných služeb. Analýza dat ukázala, že studenti jsou obecně spokojeni s kvalitou sortimentu a obsluhou v univerzitních kavárnách. Naopak byly identifikovány nedostatky v oblasti interiérového vybavení a cenové politiky. Pomocí pozičních map byly vizualizovány faktory ovlivňující celkovou spokojenost zákazníků. Na základě zjištěných výsledků byly navrženy konkrétní doporučení pro zlepšení služeb univerzitních kaváren, včetně rozšíření nabídky produktů, úprav interiéru a zlepšení komunikace se zákazníky. Implementace těchto opatření by mohla přispět ke zvýšení spokojenosti studentů a posílení image univerzity.cs
dc.description.abstractThis bachelor’s thesis focuses on analyzing student satisfaction with university cafés at the VŠB – Technical University of Ostrava. The aim of the study is to determine the level of student satisfaction, identify the strengths and weaknesses of individual cafés, and propose recommendations for improving the services provided based on the findings. The data analysis revealed that students are generally satisfied with the quality of the product range and customer service at university cafés. However, shortcomings were identified in areas such as interior furnishings and pricing policy. Positional maps were used to visualize the factors that influence overall customer satisfaction. Based on the results, specific recommendations were proposed to improve the services of university cafés, including the expansion of the product offerings, adjustments to interior design, and improved communication with customers. Implementing these measures could contribute to increased student satisfaction and help strengthen the university's image.en
dc.format.extent1784021 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspokojenost zákazníkůcs
dc.subjectuniverzitní kavárnycs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectanalýza datcs
dc.subjectVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectuniversity cafésen
dc.subjectquestionnaire surveyen
dc.subjectdata analysisen
dc.subjectVŠB – Technical University of Ostravaen
dc.titleMěření spokojenosti s univerzitními kavárnamics
dc.title.alternativeMeasuring Satisfaction with University Cafésen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBalcar, Tomáš
dc.date.accepted2025-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisPLU0044_EKF_B0414A050001_S01_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam