Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLinhartová, Štěpánka
dc.contributor.authorCikrytová, Simona
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:53Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:53Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156403
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybrané prodejně oděvů Jihočeská textilní s. r. o. v Šumperku. Cílem práce bylo zanalyzovat úroveň spokojenosti zákazníků, identifikovat klíčové faktory ovlivňující jejich vnímání a navrhnout opatření ke zlepšení poskytovaných služeb. V teoretické části byly definovány základní pojmy týkající se zákaznické spokojenosti, věrnosti zákazníků a metod měření. Praktická část obsahuje výsledky dotazníkového šetření mezi zákazníky prodejny. Na základě získaných dat byla formulována doporučení vedoucí ke zvýšení spokojenosti a loajality zákazníků.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on evaluating customer satisfaction in selected clothing store, Jihočeská textilní s. r. o., located in Šumperk. The aim of the thesis was to analyze the level of customer satisfaction identify the key factors influencing their perceptions, and propose measures to improve the services provided. The theoretical part defines basic concepts related to customer satisfaction, customer loyalty, and measurement methods. The practical part presents the results of a questionnaire survey conducted among the store’s customers. Based on the collected data, recommendations was formulated to increase customer satisfaction and loyalty.en
dc.format.extent2445406 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectzákaznická spokojenostcs
dc.subjectvěrnost zákazníkůcs
dc.subjectprodejna oděvůcs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectJihočeská textilní s. r. o.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectcustomer loyaltyen
dc.subjectclothing storeen
dc.subjectquestionnaire surveyen
dc.subjectJihočeská textilní s. r. o.en
dc.subjectmarketingen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků v prodejně oděvůcs
dc.title.alternativeMeasuring Customer Satisfaction in a Clothing Storeen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSpáčilová, Lenka
dc.date.accepted2025-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisCIK0021_EKF_B0414A050001_S02_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam