Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLinhartová, Štěpánka
dc.contributor.authorKrystková, Kateřina
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:53Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:53Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156404
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá problematikou měření spokojenosti zákazníků v oblasti autoservisních služeb. Hlavním cílem práce bylo zanalyzovat a vyhodnotit míru spokojenosti zákazníků společnosti BestDrive s. r. o. na pobočce v Šumperku, identifikovat zásadní faktory ovlivňující případnou nespokojenost a na základě zjištěných údajů navrhnout doporučení ke zvýšení spokojenosti a loajality zákazníků. Pro dosažení tohoto cíle byl realizován kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření mezi zákazníky dané pobočky. Dotazníkové šetření probíhalo v tištěné podobě přímo na pobočce autoservisu a bylo zaměřeno na hodnocení kvality poskytovaných služeb, přístupu zaměstnanců, rychlosti vyřízení zakázky a celkové spokojenosti se službami a další. Výsledky výzkumu ukázaly, že zákazníci nejvíce oceňují profesionální přístup pracovníků a kvalitu poskytovaných služeb, zatímco rezervy spatřují například v oblasti čekacích dob a ceny. Na základě získaných dat byla navržena konkrétní opatření směřující ke zlepšení úrovně zákaznické spokojenosti.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the issue of measuring customer satisfaction in the field of car service operations. The main objective of the thesis was to analyze and evaluate the level of customer satisfaction at the BestDrive s. r. o. branch in Šumperk, to identify the key factors influencing possible dissatisfaction, and to propose recommendactions aimed at increasing customer satisfaction and loyalty based on the obtained findings. To achieve this goal, a quantitave survey was conducted using a printed questionnaire distributed directly to customers at the car service branch. The questionnaire focused on evaluating the quality of provided service, staff attitude, order processing speed, and overall customer satisfaction etc. The research results showed that customers highly value the proffesional attitude of employees and the quality of services provided, while they see shortcomings mainly in waiting times and prices. Based on the collected data, specific measures were proposed to improve the level of customer satisfaction.en
dc.format.extent2640815 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectzákaznická spokojenostcs
dc.subjectautoserviscs
dc.subjectBestDrive s. r. o.cs
dc.subjectkvantitativní výzkumcs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectloajalita zákazníkůcs
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectcar serviceen
dc.subjectBestDrive s. r. o.en
dc.subjectquantitative researchen
dc.subjectquestionnaire surveyen
dc.subjectcustomer loyaltyen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků autoservisucs
dc.title.alternativeMeasuring Customer Satisfaction in the Car Serviceen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSpáčilová, Lenka
dc.date.accepted2025-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKRY0069_EKF_B0414A050001_S02_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam