Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenka
dc.contributor.authorČapková, Natálie
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:56Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:56Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156421
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na to, jak různé psychologické faktory ovlivňují efektivitu reklamy u koncových spotřebitelů. Zabývá se zejména vnímáním reklamy, motivací k nákupu a rozdíly v reakcích na reklamní sdělení mezi různými věkovými skupinami a pohlavími. Práce zkoumá, jaký obsah a formát reklamy je pro jednotlivé cílové skupiny nejvhodnější a jak lze psychologické poznatky využít ke zvýšení účinnosti marketingové komunikace.cs
dc.description.abstractThe bachelor’s thesis focuses on how various psychological factors influence the effectiveness of advertising on end consumers. It specifically examines advertising perception, purchase motivation, and differences in responses to advertising messages among different age groups and genders. The thesis explores which advertising content and format are most suitable for specific target groups and how psychological insights can be used to enhance the effectiveness of marketing communication.en
dc.format.extent2693633 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectVnímánícs
dc.subjectSpotřebitelcs
dc.subjectReklamacs
dc.subjectVěkové skupinycs
dc.subjectGendercs
dc.subjectPaměťcs
dc.subjectMotivacecs
dc.subjectEmocecs
dc.subjectNákupní chovánícs
dc.subjectMotivcs
dc.subjectObsahcs
dc.subjectPerceptionen
dc.subjectConsumeren
dc.subjectAdvertisingen
dc.subjectAge Groupsen
dc.subjectGenderen
dc.subjectMemoryen
dc.subjectMotivationen
dc.subjectEmotionsen
dc.subjectBuying Behavioren
dc.subjectMotiveen
dc.subjectContenten
dc.titlePsychologické aspekty vnímání reklamy na B2C trhucs
dc.title.alternativePsychological Aspects of Advertising Perception in the B2C Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePrauzková, Barbora
dc.date.accepted2025-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisCAP0099_EKF_B0414A050001_S01_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam