Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenka
dc.contributor.authorFiža, Vojtěch
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:56Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:56Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156422
dc.description.abstractPráce kvantitativně zkoumá, jak humor v reklamě ovlivňuje české spotřebitele. Dotazníkové šetření (N = 122) ukázalo, že vtipné spoty výrazně zvyšují pozornost, avšak k doporučení či nákupu motivují jen menšinu publika. Obava z nevhodného humoru snižuje ochotu značku doporučit, zatímco preference humoru se váže hlavně ke střednímu věku, nižšímu vzdělání a nižší mediální expozici. Zjištění jsou přetavena do praktických doporučení pro cílení, kreativní zpracování a rizikový monitoring kampaní.cs
dc.description.abstractThis study uses quantitative data to explore how humorous advertising affects Czech consumers. A questionnaire survey (N = 122) shows that humorous commercials strongly capture attention, yet persuade only a minority of viewers to recommend or purchase a product. Perceived risk of inappropriate humour markedly reduces willingness to advocate the brand, whereas humour preference is highest among middle‑aged, lower‑educated, and less media‑exposed segments. The findings are translated into practical recommendations for audience targeting, creative execution, and campaign risk monitoring.en
dc.format.extent2924532 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecthumor v reklaměcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectzapamatovatelnost značkycs
dc.subjectsegmentacecs
dc.subjecthumorous advertisingen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectbrand recallen
dc.subjectsegmentationen
dc.titleHumor v reklamě a jeho vliv na spotřebitelecs
dc.title.alternativeHumor in Advertising and its Impact on Consumersen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeDirgasová, Magda
dc.date.accepted2025-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisFIZ0007_EKF_B0414A050001_S01_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam