Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenka
dc.contributor.authorUakhitova, Tana
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:57Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:57Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156427
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývala analýzou spotřebitelského chování ve vybraném second handu na příkladu "Megasekač". Cílem práce bylo analyzovat chování spotřebitelů v second handech za účelem zjištění faktorů ovlivňujících jejich vnímání značky a zlepšení image Megasekače. K dosažení tohoto cíle byla analyzována data získaná prostřednictvím dotazníku a teoretických přístupů vztahujících se k tomuto tématu. Na základě analýz byly uvedeny návrhy a doporučení ke zlepšení image a přilákání více zákazníků.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis was about the analysis of consumer behavior in a selected second hand shop on the example of Megasekač Ostrava. The purpose of this work was to analyze the behavior of consumers in second hand stores in order to identify factors that influence their perception of the brand and improve the image of "Megasekach". To achieve this goal were analyzed used data obtained through a questionnaire and theoretical approaches related to this topic. Based on the analysis, proposals and recommendations were given to improve the image and attract more customers.en
dc.format.extent5145357 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSpotřebitelské chovánícs
dc.subjectsecond handcs
dc.subjectchování spotřebitelů z druhé rukycs
dc.subjectMegasekačcs
dc.subjecttrh s oděvycs
dc.subjectudržitelná spotřebacs
dc.subjectspotřebitelský průzkumcs
dc.subjectnákup zboží z druhé rukycs
dc.subjectConsumer behavioren
dc.subjectSecond handen
dc.subjectSecond hand consumer behavioren
dc.subjectMegasekachen
dc.subjectClothing marketen
dc.subjectSustainable consumptionen
dc.subjectConsumer surveyen
dc.subjectBuying used goodsen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování v second handucs
dc.title.alternativeAnalysis of Consumer Behavior in a Second Hand Storeen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeZavacký, Ondřej
dc.date.accepted2025-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisUAK0002_EKF_B0414A050001_S01_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam