Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárka
dc.contributor.authorDuong, Hong Hanh
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:57Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:57Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156431
dc.description.abstractTématem diplomové práce je identifikace preferencí uživatelů Moravskoslezské vědecké knihovny v Ostravě. Cílem práce je analýza preferencí a sestavení typologie uživatelů knihovny. Teoretická východiska jsou věnována spotřebitelskému chování, postojům a typologii spotřebitelů. Taktéž je definován trh knihoven spolu s charakteristikou Moravskoslezské vědecké knihovny. Marketingový výzkum probíhal pomocí dotazníkového šetření. Následně byla provedena analýza výsledků výzkumu, kde jsou popsány postoje spotřebitelů. Na základě získaných dat byla vytvořena typologie uživatelů Moravskoslezské vědecké knihovny a navrhnuta doporučení pro budoucí působení knihovny.cs
dc.description.abstractThe topic of the diploma thesis is the identification of users‘ preferences of the Moravian-Silesian Research Library in Ostrava. The main goal is to analyze preferences and compile a library users typology. Theoretical part is devoted to consumer behaviour, attitudes and typology. The library market is also defined together with the characteristics of the Moravian-Silesian Research Library. Marketing research was conducted using a questionnaire survey. Subsequently, the analysis of obtained data is carried out, where consumer attitudes are described. On the basis of the obtained data, a consumer typology of the Moravian-Silesian Research Library was created and recommendations for library future activities were proposed.en
dc.format.extent3172008 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectidentifikace preferencícs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectpostoje spotřebitelůcs
dc.subjecttypologie spotřebitelecs
dc.subjectMoravskoslezská vědecká knihovnacs
dc.subjectfaktorová analýzacs
dc.subjectshluková analýzacs
dc.subjectidentification of preferencesen
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectconsumer attitudeen
dc.subjectconsumer typologyen
dc.subjectMoravian-Silesian Research Libraryen
dc.subjectfactor analysisen
dc.subjectcluster analysisen
dc.titleIdentifikace preferencí uživatelů knihovnycs
dc.title.alternativeIdentification of Library Users’ Preferencesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMotyčková, Monika
dc.date.accepted2024-08-26
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisDUO0007_EKF_N0414A050001_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam