Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠtverková, Hana
dc.contributor.authorŠimerová, Sabina
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:58Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:58Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156435
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá zhodnocením work-life balance ve vybrané základní škole. Cílem práce je zjistit stav znalostí work-life balance mezi pedagogy základní školy a posoudit, zda mají nastavenou rovnováhu mezi osobním a pracovním životem a na základě zjištěných výsledků z provedených analýz navrhnout opatření, které mohou pedagogům přispět k dosažení work-life balance a předejít tak syndromu vyhoření. Dalším dílčím cílem práce je identifikovat právní rámce pro work-life balance. V praktické části bude proveden průzkum mezi pedagogickými pracovníky prostřednictvím dotazníkového šetření, budou stanoveny výzkumné otázky, které budou vyhodnoceny pomocí statistické metody a bude proveden rozhovor s ředitelem školy. Součástí praktické části bude také metoda okno zákazníka. Na základě zjištění budou navrženy opatření pro implementaci prvků work-life balance. Práce přispívá k lepšímu porozumění důležitosti work-life balance ve školském prostředí.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis focuses on evaluating work-life balance at a selected primary school. The main objective of the thesis is to assess the level of awareness regarding work-life balance among primary school teachers and to determine whether they maintain a balance between their personal and professional lives. Based on the analyses that were conducted, the thesis aims to propose measures that could help teachers achieve work-life balance and prevent burnout. An additional partial goal is to identify the legal framework related to work-life balance. The practical part includes a survey conducted among teaching staff through a questionnaire, formulation of research questions evaluated using statistical method, and an interview with the school principal. The practical part also includes the Customer Window method. Based on the findings, specific measures for implementing work-life balance elements will be proposed. The thesis contributes to a better understanding of the importance of work-life balance in the educational environment.en
dc.format.extent2123597 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectwork-life balancecs
dc.subjectpedagogovécs
dc.subjectwellbeingcs
dc.subjectstrescs
dc.subjectprevence syndromu vyhořenícs
dc.subjectspokojenost zaměstnancůcs
dc.subjectwork-life balanceen
dc.subjecteducatorsen
dc.subjectwellbeingen
dc.subjectstressen
dc.subjectburnout preventionen
dc.subjectemployee satisfactionen
dc.titleZhodnocení work-life balance ve vybrané základní školecs
dc.title.alternativeEvaluation of Work-life Balance in a Selected Primary Schoolen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeOwczarzy, Petra
dc.date.accepted2025-05-30
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikové ekonomiky a právacs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a právo v podnikánícs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSIM0350_EKF_N0413A050014_S03_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam