Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠtverková, Hana
dc.contributor.authorVítková, Kateřina
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:58Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:58Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156436
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá návrhem podnikatelské strategie pro otevření nového tanečního studia v reakci na rostoucí zájem o zdravý životní styl a aktivní trávení volného času. Cílem práce je vypracování detailní strategie pro úspěšné založení a provoz tanečního studia a vytvoření komplexního projektu, který zahrnuje strategické, marketingové, provozní a finanční aspekty podnikání. Teoretická část práce je věnována vymezení základních pojmů a analytických nástrojů, jako jsou PESTLE analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT analýza či marketingový mix. V praktické části jsou tyto nástroje aplikovány na konkrétní podnikatelský projekt. Významnou součástí je marketingová strategie vycházející z výsledků dotazníkového šetření, návrh cenové politiky, provozní plán, finanční plán, včetně kalkulace nákladů, předpokládaných tržeb, výkazu zisku a ztráty a přehledu peněžních toků. Rovněž jsou vyhodnocena rizika a celková proveditelnost projektu. Výsledkem je realisticky sestavený návrh podnikatelské strategie, který může sloužit jako podklad pro reálné založení tanečního studia.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis focuses on the development of a business strategy for opening a new dance studio, responding to the growing interest in a healthy lifestyle and active leisure. The aim of the thesis is to create a detailed strategy for the successful establishment and operation of the dance studio, including a comprehensive project that covers strategic, marketing, operational, and financial aspects of the business. The theoretical part defines key concepts and analytical tools such as PESTLE analysis, Porter’s Five Forces model, SWOT analysis, and the marketing mix. In the practical part, these tools are applied to a specific business project. A significant component is the marketing strategy based on the results of a customer survey, a pricing strategy proposal, an operational plan, and a financial plan including cost calculations, revenue forecasts, a profit and loss statement, and cash flow overview. The project’s risks and overall feasibility are also assessed. The result is a realistically developed business strategy proposal that can serve as a foundation for the actual establishment of a dance studio.en
dc.format.extent4405906 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectstrategiecs
dc.subjectpodnikánícs
dc.subjectstrategické řízenícs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectzaložení podnikucs
dc.subjectplánovánícs
dc.subjectstrategyen
dc.subjectentrepreneurshipen
dc.subjectstrategic managementen
dc.subjectservicesen
dc.subjectbusiness establishmenten
dc.titleNávrh strategie pro otevření nového tanečního studiacs
dc.title.alternativeProposed Strategy for Opening a New Dance Studioen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeOwczarzy, Petra
dc.date.accepted2025-05-27
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikové ekonomiky a právacs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchPodniková ekonomikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisVIT0153_EKF_N0413A050014_S01_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam