Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠtverková, Hana
dc.contributor.authorŠáchová, Klára
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:58Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:58Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156440
dc.description.abstractTato diplomová práce na téma strategické analýzy výrobní divize působící ve stavebnictví je zaměřena na celkovou strategickou analýzu výrobní divize. Cílem je identifikace faktorů vnitřního a vnějšího prostředí, které ovlivňují fungování a konkurenceschopnost divize, na jejichž základě budou navrženy strategické cíle. Diplomová práce je rozdělena na část teoreticko-metodickou a praktickou. V teoreticko-metodické části je provedena literární rešerše zaměřená na definování podstatných oblastí strategické analýzy a jejích nástrojů. V praktické části je představena výrobní divize, její vnitřní a vnější prostředí, a jsou provedeny jednotlivé analýzy. V závěru jsou výsledky analýz zhodnoceny a na jejich základě jsou stanoveny strategické cíle navržené ke zvýšení konkurenceschopnosti.cs
dc.description.abstractThis master thesis on strategic analysis of a production division operating in the construction industry focuses on the overall strategic analysis of the production division. The aim is to identify the factors of the internal and external environment that affect the functioning and competitiveness of the division, based on which, strategic objectives will be proposed. The master thesis is divided into a theoretical-methodological and practical part. In the theoretical-methodological part, a literature search is conducted to define the essential areas of strategic analysis and its tools. In the practical part, the manufacturing division, its internal and external environments are introduced and the specific analyses are performed. Finally, the results of the analyses are reviewed and based on them, strategic objectives proposed to increase competitiveness are set.en
dc.format.extent768202 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectstrategická analýzacs
dc.subjectstavebnictvícs
dc.subjectvýrobacs
dc.subjectkonkurenceschopnostcs
dc.subjectstrategic analysisen
dc.subjectconstructionen
dc.subjectproductionen
dc.subjectcompetitivenessen
dc.titleStrategická analýza výrobní divize působící ve stavebnictvícs
dc.title.alternativeStrategic Analysis of Production Division Operating in the Construction Industryen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeOwczarzy, Petra
dc.date.accepted2025-05-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikové ekonomiky a právacs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchPodniková ekonomikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSAC0024_EKF_N0413A050014_S01_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam