Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPoczatková, Blanka
dc.contributor.authorSkalíková, Irena
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:59Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:59Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156443
dc.description.abstractTato diplomová práce se věnuje strategické analýze výrobního podniku. Cílem práce je provést strategickou analýzu výrobní společnosti a na základě získaných poznatků navrhnout doporučení, které by mohly přispět k posílení jejího postavení na trhu. V teoretické části jsou popsány klíčové pojmy podnikatelského prostředí a nástroje strategické analýzy, jako jsou PEST analýza, Porterův model pěti sil, model 7S McKinsey, finanční analýza, SWOT analýza a TOWS analýza. Praktická část tyto nástroje aplikuje na vybranou společnost. Výsledky analýz vedly k návrhu strategie typu ST, zaměřené na inovace, certifikaci výrobků a finanční stabilitu. Závěrečná doporučení podporují rozvoj konkurenceschopnosti a pružné reakce na změny trhu.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis focuses on the strategic analysis of the manufacturing company. The aim of the thesis is to conduct a strategic analysis of a manufacturing company and, based on the findings, propose recommendations that could contribute to strengthening its market position. The theoretical part describes key concepts of the business environment and strategic analysis tools, such as PEST analysis, Porter’s Five Forces model, McKinsey 7S framework, financial analysis, SWOT analysis, and TOWS matrix. The practical part applies these tools to the selected company. The results of the analyses led to the proposal of an ST-type strategy focused on innovation, product certification, and financial stability. The final recommendations support the development of competitiveness and flexible responses to market changes.en
dc.format.extent1642141 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectstrategická analýzacs
dc.subjectstrategiecs
dc.subjectvýrobní podnikcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectstrategic analysisen
dc.subjectstrategyen
dc.subjectmanufacturing companyen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.titleStrategická analýza výrobního podnikucs
dc.title.alternativeStrategic Analysis of a Manufacturing Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeHronová, Pavlína
dc.date.accepted2025-05-27
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikové ekonomiky a právacs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchPodniková ekonomikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSKA0177_EKF_N0413A050014_S01_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam