Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPoczatková, Blanka
dc.contributor.authorPončíková, Veronika
dc.date.accessioned2025-06-23T11:48:00Z
dc.date.available2025-06-23T11:48:00Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156451
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je navrhnout strategie a identifikovat cílové zákazníky vybrané společnosti. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část se zaměřuje na teoreticko-metodická východiska strategie společnosti, následně je vybraná společnost autorkou představena a v druhé části jsou postupně všechny popsané metody na společnost aplikovány. V rámci strategické analýzy jsou využity metody PEST, Porterův model pěti sil, finanční analýza, BCG matice a SWOT analýza. Pro identifikaci cílových zákazníků byl zrealizován marketingový výzkum. V závěru práce jsou na základě výstupů ze strategické analýzy navrženy čtyři strategie a také je zde popsán profil cílového zákazníka.cs
dc.description.abstractThe aim of this diploma thesis is to propose strategies and identify target customers of a selected company. The thesis is divided into two main parts. The first part focuses on the theoretical and methodological foundations of the company's strategy, then the selected company is introduced by the author and in the second part all the described methods are gradually applied to the company. The strategic analysis uses the PEST methods, Porter's five forces model, financial analysis, BCG matrix and SWOT analysis. Marketing research was carried out to identify target customers. At the end of the work, four strategies are proposed based on the outputs of the strategic analysis and the profile of the target customer is also described.en
dc.format.extent3556261 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectstrategická analýzacs
dc.subjectstrategiecs
dc.subjectPEST analýzacs
dc.subjectPorterův modelcs
dc.subjectfinanční analýzacs
dc.subjectBCG maticecs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectcílový zákazníkcs
dc.subjectstrategic analysisen
dc.subjectstrategyen
dc.subjectPEST analysisen
dc.subjectPorter´s modelen
dc.subjectfinancial analysisen
dc.subjectBCG matrixen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjecttarget customeren
dc.titleNávrh strategie a identifikace cílových zákazníků společnosti poskytující lázeňské službycs
dc.title.alternativeStrategy Design and Identification of Target Customers of a Company Providing Spa Servicesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeSkotnicová, Gabriela
dc.date.accepted2025-05-27
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikové ekonomiky a právacs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchPodniková ekonomikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisPON0058_EKF_N0413A050014_S01_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam