Show simple item record

dc.contributor.advisorŠtverková, Hana
dc.contributor.authorPalát, Dušan
dc.date.accessioned2025-06-23T11:48:01Z
dc.date.available2025-06-23T11:48:01Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156459
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je vytvoření podnikatelského plánu pro založení malého podniku v oblasti zábavního průmyslu. Konkrétně se podnik zaměření na provozování fotobudek. V první části práce je úvod a poté jsou zde teoretická východiska z oblasti podnikání, marketingu, finančního plánování a analýzy vnějšího a vnitřního prostředí. Praktická část je zaměřena na návrh podnikatelského plánu, který zahrnuje popis podnikatelského záměru, marketingovou strategii, provozní a finanční plán a analýzu rizik. Tato část obsahuje analýzy PEST, SWOT, marketingový mix, Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil. Podnikání je plánováno s důrazem na využití vlastnoručně vyrobených fotobudek, které budou nabízeny jak k pevnému umístění do klubů, tak k pronájmu na společenské akce jako jsou svatby, plesy či festivaly. Diplomová práce rovněž analyzuje současný trh, konkurenci a identifikuje klíčové faktory ovlivňující úspěšnost podniku na základě provedených analýz. Výstupem práce je podnikatelský plán, který bude sloužit jako základ pro skutečné uvedení projektu do praxe.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to create a business plan for the establishment of a small business in the entertainment industry. Specifically, the business will focus on the operation of photo booths. In the first part of the thesis there is an introduction and then there are theoretical backgrounds on business, marketing, financial planning and analysis of the external and internal environment. The practical part focuses on the design of the business plan which includes a description of the business plan, marketing strategy, operational and financial plan and risk analysis. This part includes PEST, SWOT, marketing mix, Porter's five competitive forces analysis. The business is planned with an emphasis on the use of self-made photobooths which will be offered for fixed placement in clubs as well as for hire for social events such as weddings, balls and festivals. The thesis also analyses the current market, competition and identifies the key factors affecting the success of the business based on the analysis conducted. The output of the thesis is a business plan that will serve as the basis for the actual implementation of the project.en
dc.format.extent3768009 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectPodnikatelský záměrcs
dc.subjectFotobudkacs
dc.subjectZábavní průmyslcs
dc.subjectFinanční pláncs
dc.subjectCílecs
dc.subjectAnalýzycs
dc.subjectPodnikánícs
dc.subjectStart-upcs
dc.subjectStrategiecs
dc.subjectKonkurenční výhodacs
dc.subjectDesigncs
dc.subjectInovacecs
dc.subjectZákaznícics
dc.subjectCenová strategiecs
dc.subjectPronájemcs
dc.subjectPlánovánícs
dc.subjectRizikacs
dc.subjectBrandingcs
dc.subjectPodnikatelské prostředícs
dc.subjectPlánovánícs
dc.subjectRealizacecs
dc.subjectUdržitelnost podnikánícs
dc.subjectZávěrcs
dc.subjectBusiness Planen
dc.subjectPhoto Boothen
dc.subjectEntertainment Industryen
dc.subjectFinancial Planen
dc.subjectGoalsen
dc.subjectAnalysesen
dc.subjectEntrepreneurshipen
dc.subjectStart-upen
dc.subjectStrategyen
dc.subjectCompetitive Advantageen
dc.subjectDesignen
dc.subjectInnovationen
dc.subjectCustomersen
dc.subjectPricing Strategyen
dc.subjectRentalen
dc.subjectPlanningen
dc.subjectRisksen
dc.subjectBrandingen
dc.subjectBusiness Environmenten
dc.subjectPlanningen
dc.subjectImplementationen
dc.subjectBusiness Sustainabilityen
dc.subjectConclusionen
dc.titlePodnikatelský záměr pro vybudování malého podniku v oblasti zábavního průmyslucs
dc.title.alternativeBusiness Plan for the Estabilishment of a Small Business in the Entertainment Industryen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGavlík, Michal
dc.date.accepted2025-05-27
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikové ekonomiky a právacs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchPodniková ekonomikacs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisPAL0268_EKF_N0413A050014_S01_2025
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record