Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorStefanovová, Zuzana
dc.contributor.authorFabík, Dominik
dc.date.accessioned2025-06-23T11:48:03Z
dc.date.available2025-06-23T11:48:03Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156473
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je analyzovat konkurenceschopnost české společnosti Fablo s.r.o., specializující se na online prodej designového nábytku, a navrhnout strategii její expanze na německý trh prostřednictvím platformy Amazon.de. Výzkum je postaven na kombinaci teoretických poznatků a aplikovaných analytických nástrojů, jako jsou PEST a SWOT analýza, doplněné o Paretovo pravidlo pro vyhodnocení klíčových produktů. Analýza zohledňuje vnitřní kapacity podniku i vnější tržní podmínky včetně kulturních a technologických specifik cílového trhu. Zjištění ukazují, že firma má potenciál k efektivnímu vstupu na zahraniční trh, zejména díky flexibilitě, kvalitě produktů a připravenosti využívat moderní digitální nástroje, jako je rozšířená realita. Přesto jsou klíčovými oblastmi pro rozvoj marketing, lokalizace obsahu a budování značky. Práce přináší konkrétní doporučení, jejichž implementace může výrazně zvýšit šance firmy na úspěch v mezinárodním prostředí.cs
dc.description.abstractThe aim of this bachelor thesis is to analyze the competitiveness of the Czech company Fablo s.r.o., specializing in online sales of designer furniture, and to propose a strategy for its expansion into the German market through the Amazon.de platform. The research is based on a combination of theoretical knowledge and applied analytical tools such as PEST and SWOT analysis, complemented by Pareto rule for key product evaluation. The analysis takes into account the internal capabilities of the company as well as external market conditions, including the cultural and technological specificities of the target market. The findings show that the company has the potential to effectively enter foreign markets, especially through flexibility, product quality and readiness to use modern digital tools such as augmented reality. Nevertheless, marketing, content localisation and branding are key areas for development. The paper makes specific recommendations, the implementation of which can significantly increase a company's chances of success in an international environment.en
dc.format.extent1822041 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectexpanzecs
dc.subject
exportní strategie
cs
dc.subjectAmazon.decs
dc.subject
SWOT
cs
dc.subjectPEST
cs
dc.subjectmalé a střední podniky
cs
dc.subjectdigitální trhcs
dc.subject
rozšířená realita
cs
dc.subjectParetovo pravidlo
cs
dc.subjectkonkurenceschopnostcs
dc.subjectexpansion
en
dc.subjectexport strategyen
dc.subject
Amazon.de
en
dc.subjectSWOTen
dc.subject
PEST
en
dc.subjectsmall and medium-sized enterprisesen
dc.subject
digital market
en
dc.subjectaugmented reality
en
dc.subjectPareto principle
en
dc.subjectcompetitivenessen
dc.titleRozvoj a strategie podniku s nábytkem v expanzi do zahraničícs
dc.title.alternativeDevelopment and Strategy of a Furniture Business in Expansion Abroaden
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBartková, Hana
dc.date.accepted2025-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikové ekonomiky a právacs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchPodniková ekonomikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisFAB0070_EKF_B0413A050012_S02_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam