Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMatušková, Simona
dc.contributor.authorKrajdlová, Karolína
dc.date.accessioned2025-06-23T11:52:48Z
dc.date.available2025-06-23T11:52:48Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/157788
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje na Ostravské muzeum. Věnuje se návrhu marketingové strategie pro muzeum se zaměřením na rozvoj geoaktivit, které vycházejí z geologické a montánní historie Ostravska. Cílem práce je vytvořit návrh inovativní marketingové strategie, která napomůže zvýšení návštěvnosti muzea, rozšíření edukačních programů a osloví nové cílové skupiny. V teoretické části se čtenář dočte o historii i současnosti Ostravského muzea, geologickém období Kvartér a o sedimentech z této doby – bludných balvanech, na území Moravskoslezského kraje. Praktická část obsahuje návrh marketingové strategie, vytvoření edukačního programu zaměřeného na bludné balvany v Ostravě-Porubě. Dále prezentuje možné marketingové nástroje na podporu různých cílových skupin. Výsledky práce mohou přispět k modernizaci přístupů v oblasti muzejnictví a k širšímu zapojení veřejnosti do kulturních a vzdělávacích aktivit Ostravského muzea.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis focuses on the Museum of Ostrava. It addresses the design of a marketing strategy for the museum, with an emphasis on the development of geoactivities based on the geological and mining history of the Ostrava region. The aim of the thesis is to create a proposal for an innovative marketing strategy that will help increase the museum's visitor numbers, expand educational programs, and reach new target audiences. The theoretical part covers the history and present of the Ostrava Museum, the Quaternary geological period, and the sediments from this period – glacial erratics in the Moravian-Silesian region. The practical part includes a proposal for a marketing strategy, the creation of an educational program focused on glacial erratics in Ostrava-Poruba, and presents possible marketing tools to support various target groups. The results of the thesis may contribute to the modernization of approaches in museology and to greater public engagement in the cultural and educational activities of the Museum of Ostrava.en
dc.format.extent2692875 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectOstravské muzeumcs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectgeologiecs
dc.subjectgeoaktivitycs
dc.subjectbludné balvanycs
dc.subjectedukační programcs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectkulturní institucecs
dc.subjectnávštěvnostcs
dc.subjectMuseum of Ostravaen
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectgeologyen
dc.subjectgeoactivitiesen
dc.subjectglacial erraticsen
dc.subjecteducational programen
dc.subjectpromotionen
dc.subjectcultural institutionen
dc.subjectvisit rateen
dc.titleNávrh marketingové strategie pro Ostravské muzeum se zaměřením na nové geoaktivitycs
dc.title.alternativeMarketing Strategy Proposal for the Ostrava Museum with a Focus on New Geoactivitiesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeHubáček, Jaroslav
dc.date.accepted2025-05-27
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.department541 - Katedra geologického inženýrstvícs
dc.thesis.degree-programGeovědní a montánní turismuscs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2735
dc.identifier.thesisKRA0406_HGF_N0532A330035_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam