Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.authorTubis, A.
dc.date.accessioned2006-05-22T05:53:54Z
dc.date.available2006-05-22T05:53:54Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.citationSborník vědeckých prací Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava. Řada hutnická. 2005, roč. 48, č. 2, s. 51-54.en
dc.identifier.issn0474-8484en
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/55944
dc.descriptionVydáno chybně pod ISSN 1210-0471
dc.description.abstractThe Polish trade characterised by a more and more prominent tendency towards capital and organisational concentration resulting mainly from globalisation processes and growing expansion of world trade capital. More and more small and medium Polish enterprises decide to form or join an already existing trade network. The article presents the logistic aspects of participation in domestic trade networks operating mainly on the basis of franchise agreements.
dc.format.extent433352 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isoenen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravaen
dc.relation.ispartofseriesSborník vědeckých prací Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava. Řada hutnickáen
dc.rights© Vysoká škola báňská-Technická Univerzita Ostravacs
dc.titleIdeas for development of retail tade networks in Polanden
dc.typearticleen
dc.rights.accessrestrictedAccess
dc.type.versionpublishedVersioncs
dc.type.statusPeer-reviewedcs


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam