Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.authorŠiroký, Jaromír
dc.date.accessioned2006-07-04T04:38:38Z
dc.date.available2006-07-04T04:38:38Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.citationSborník vědeckých prací Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava. Řada strojní. 2005, roč. 51, č. 1, s. 231-240 : il.en
dc.identifier.issn1210-0471en
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/56011
dc.description.abstractModelování a následné simulace trakčních vlastností hnacích kolejových vozidel jsou jednou z možností jak provádět posuzování vlivu změn parametrů vozidla na jeho provozní vlastnosti. Příspěvek popisuje základní teoretické podmínky návrhu a realizace modelu pohonu hnacího vozidla pro posuzování vlivu změny konstrukce na provozní vlastnosti kolejového motorového vozu.
dc.format.extent678915 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isoenen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravaen
dc.relation.ispartofseriesSborník vědeckých prací Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava. Řada strojníen
dc.rights© Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
dc.titleModelling of performance characteristic of rail traction vehiclesen
dc.title.alternativeModelování provozních charakteristik kolejových vozidelen
dc.typearticleen
dc.description.abstract-enModelling and simulating tractive effort characteristics of rail vehicles is one of several options used to consider the influence of changes of the vehicle parameters through performance criteria. The report describes principal theoretical conditions of projection and realization of the rail tractive vehicle propulsion for consideration of the impact of a vehicle structure on performance characteristic of a diesel railcar.
dc.rights.accessopenAccess
dc.type.versionpublishedVersion
dc.type.statusPeer-reviewed


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam