dc.contributor.author | Široký, Jaromír | |
dc.date.accessioned | 2006-07-04T04:38:38Z | |
dc.date.available | 2006-07-04T04:38:38Z | |
dc.date.issued | 2005 | |
dc.identifier.citation | Sborník vědeckých prací Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava. Řada strojní. 2005, roč. 51, č. 1, s. 231-240 : il. | en |
dc.identifier.issn | 1210-0471 | en |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/56011 | |
dc.description.abstract | Modelování a následné simulace trakčních vlastností hnacích kolejových vozidel jsou jednou z možností jak provádět posuzování vlivu změn parametrů vozidla na jeho provozní vlastnosti. Příspěvek popisuje základní teoretické podmínky návrhu a realizace modelu pohonu hnacího vozidla pro posuzování vlivu změny konstrukce na provozní vlastnosti kolejového motorového vozu. | |
dc.format.extent | 678915 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | en |
dc.relation.ispartofseries | Sborník vědeckých prací Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava. Řada strojní | en |
dc.rights | © Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | |
dc.title | Modelling of performance characteristic of rail traction vehicles | en |
dc.title.alternative | Modelování provozních charakteristik kolejových vozidel | en |
dc.type | article | en |
dc.description.abstract-en | Modelling and simulating tractive effort characteristics of rail vehicles is one of several options used to consider the influence of changes of the vehicle parameters through performance criteria. The report describes principal theoretical conditions of projection and realization of the rail tractive vehicle propulsion for consideration of the impact of a vehicle structure on performance characteristic of a diesel railcar. | |
dc.rights.access | openAccess | |
dc.type.version | publishedVersion | |
dc.type.status | Peer-reviewed | |