dc.contributor.author | Korzeniowski, Roman | |
dc.contributor.author | Pluta, Janusz | |
dc.date.accessioned | 2007-02-12T07:34:04Z | |
dc.date.available | 2007-02-12T07:34:04Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.citation | Sborník vědeckých prací Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava. Řada strojní. 2006, roč. 52, č. 2, s. 97-102 : il. | en |
dc.identifier.issn | 1210-0471 | en |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/59699 | |
dc.description.abstract | V příspěvku jsou popsány vybrané výsledky výzkumu elektro-pneumatické proporcionální metody získané na Katedře řízení procesů. Dále je popsán proces matematického modelování proporcionálního tlakového regulačního ventilu. Matematický model je postaven na blokovém diagramu zkoumaného ventilu včetně plynoucích elektrických, mechanických a pneumatických signálů. Bylo provedeno srovnání výsledků matematického modelování s odezvou reálného ventilu během laboratorních testů. | en |
dc.format.extent | 209523 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | en |
dc.relation.ispartofseries | Sborník vědeckých prací Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava. Řada strojní | en |
dc.relation.uri | http://transactions.fs.vsb.cz/2006-2/1540_KORZENIOWSKI_Roman_PLUTA_Janusz.pdf | |
dc.rights | © Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | |
dc.title | Matlab-simulink model of electropneumatic proportional pressure control valve | en |
dc.title.alternative | Matlab-simulink model elektropneumatického proporcionálního tlakového regulačního ventilu | en |
dc.type | article | en |
dc.description.abstract-en | In the paper the selected results of scientific researches carried in Department of Process Control on electro-pneumatic proportional technique were described. Mathematical modelling process of proportional pressure control valve was described here. Mathematical model based on block diagram of investigated valve including electrical, mechanical and pneumatical signals flow was carried out. Results of mathematical modelling was compared to the response of real valve obtained during laboratory researches. | en |
dc.rights.access | openAccess | |
dc.type.version | publishedVersion | |
dc.type.status | Peer-reviewed | |