Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.authorČernošek, Jiří
dc.date.accessioned2008-01-15T07:35:21Z
dc.date.available2008-01-15T07:35:21Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.citationSborník vědeckých prací Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava. Řada strojní. 2007, roč. 53, č. 1, s. 29-33.en
dc.identifier.issn1210-0471en
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/64594
dc.description.abstractVývoj železniční dopravy je trvalý a nikdy nekončící proces. Železniční infrastruktura během několika předchozích let prošla zásadními změnami jako např. výstavba železničních koridorů s novými typy sdělovacích a zabezpečovacích zařízení, dále byly realizovány některé dodávky nových drážních vozidel, jako např. řady 680 event. osobních vozů Bmpz, další změny a inovace budou následovat. Tyto současné dynamické změny v železničním provozu se musí odrazit i v nabídce dopravců formou zkrácení jízdních dob. Bude také možné, v následujících létech určovat jízdní doby, které budou se stanovenou mírou pravděpodobnosti dodržovány po celé období platnosti Jízdního řádu? Následující článek analyzuje jednu z možných metod tvorby jízdních dob na základě stochastických podmínek. Za použití metod matematické statistiky a pravděpodobnosti prezentuje model determinování míry pravděpodobnosti dodržování jízdní doby.en
dc.format.extent210254 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isoenen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravaen
dc.relation.ispartofseriesSborník vědeckých prací Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava. Řada strojníen
dc.relation.urihttp://transactions.fs.vsb.cz/2007-1/1528.pdf
dc.rights© Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
dc.titleNew approaches to creation of travel timesen
dc.title.alternativeNové přístupy k tvorbě jízdních doben
dc.typearticleen
dc.description.abstract-enDevelopment of railway transport is an everlasting and never-ending process. Over the last few years the railway infrastructure has passed essential changes, e.g. building of new corridors with new types of communication and security apparatus, some deliveries of new vehicles, e.g. 680 range, event. Bmpz passenger carriages; further changes and innovations are supposed to follow. These current dynamic changes in the railway traffic should result in the transporter´s offer of travel time shortening. In the coming years will it be possible to state travel times that will be kept at a given rate of probability all the time of the timetable validity? This paper analyses one of possible methods of travel time creation on the basis of stochastic conditions. Using methods of mathematical statistics and probability it presents a model of determination of probability rate of travel time keeping.en
dc.rights.accessopenAccess
dc.type.versionpublishedVersion
dc.type.statusPeer-reviewed


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam