Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPasek, Petren
dc.contributor.authorGottwaldová, Janaen
dc.date.accessioned2008-11-12T20:46:31Z
dc.date.available2008-11-12T20:46:31Z
dc.date.issued2008en
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/69257
dc.descriptionImport 12/11/2008
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací lázní, její účinností a působením na konkrétní segment zákazníků. Analyzuje dosavadní použité nástroje, míru jejich využití a efektivnosti. Cílem marketingové komunikace dané organizace je zejména oslovení potenciálních zákazníků, ale i dostatečná informovanost a udržování dobrých vztahů se stávajícími zákazníky. Z provedeného marketingového výzkumu vyplývá, že v tomto specifickém oboru cestovního ruchu, jsou respondenti nejvíce ovlivněni zkušeností svých známých, doporučením lékaře a informacemi, které získávají prostřednictvím internetu. Významným nástrojem k ovlivnění nákupního chování budoucích, ale i současných zákazníků je zejména podpora prodeje. S ohledem na omezené možnosti lázní je dosavadní marketingová komunikace na dobré úrovni. V závěru práce byly navrženy některá zlepšení a uvedeny příležitosti v této oblasti do budoucnosti. Význam bakalářské práce spočívá také v tom, že doposud nebyla měřena účinnost marketingové komunikace v takovém rozsahu.en
dc.format45 l., [19] l. příl. : il. + 1 CD-Ren
dc.format.extent484529 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikaceen
dc.subjectúčinnosten
dc.subjectlázeňstvíen
dc.subjectanalýzaen
dc.subjectefektivnosten
dc.titleAnalýza účinnosti marketingové komunikace lázníen
dc.title.alternativeThe efficiency analysis of the spa marketing communicationen
dc.typeBakalářská práceen
dc.identifier.signature200802513en
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracíen
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programen
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultaen
dc.description.categoryPrezenčníen
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementen
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchoden
dc.identifier.senderS2751en
dc.identifier.thesisB6208.6208R062.got038
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam