Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNavrátilová, Terezaen
dc.contributor.authorRašková, Petraen
dc.date.accessioned2008-11-17T11:02:56Z
dc.date.available2008-11-17T11:02:56Z
dc.date.issued2008en
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/69398
dc.descriptionImport 17/11/2008
dc.description.abstractCílem mé bakalářské práce bylo provést analýzu úrovně spokojenosti zákazníků s nabízenými službami střelnice Corrado na základě marketingového výzkumu. Z poznatků získaných z dotazníků jsem navrhla taková opatření, která by mohla vést ke zkvalitnění poskytovaných služeb a k lepšímu uspokojení zákazníků. V úvodu jsem se zabývala představením a charakteristikou společnosti Corrado. Teoretická část vysvětluje spokojenost zákazníků a marketing služeb. Stěžejní část mé práce byla praktická část, ve které jsem provedla marketingový výzkum. V poslední části práce jsem vypracovala řadu doporučení, která by mohla střelnici Corrado pomoci k zvýšení spokojenosti jejich zákazníků.en
dc.format40 l., [24] l. příl. : il. + 1 CD-Ren
dc.format.extent860450 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspokojenost zákazníkůen
dc.subjectstřelniceen
dc.subjectslužbyen
dc.subjectmarketingový výzkumen
dc.subjectdotazníken
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků se službami střelniceen
dc.title.alternativeCustomer satisfaction measurement of shooting-range servicesen
dc.typeBakalářská práceen
dc.identifier.signature200802586en
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracíen
dc.description.abstract-enThe target of my work is to analize how the customers are satisfied with the services of the shooting-range Corrado on the basis of the marketing study. From the results received from the qeustioners, I sugested changes which could lead to improve services and better satisfaction of the customers. At the begining I tried to introduce charakteristic of the company Corrado. The teoretical part explains the satisfaction of the customers and marketing services. The major part of my work was practical part, in which I made a marketing resurge. In the last part of my work I made many sugestions, which could help shooting-range Corrado to improve satisfaction of their clients.
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programen
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultaen
dc.description.categoryPrezenčníen
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementen
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchoden
dc.identifier.senderS2751en
dc.identifier.thesisB6208.6208R062.ras123
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam