Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMihoková, Martinaen
dc.contributor.authorŠčígelová, Anetaen
dc.date.accessioned2008-11-17T11:03:11Z
dc.date.available2008-11-17T11:03:11Z
dc.date.issued2008en
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/69400
dc.descriptionImport 17/11/2008
dc.description.abstractCílem mé bakalářské práce bylo zjištění spokojenosti hotelových hostů s kvalitou a množstvím nabízených služeb hotelu Club Trio, získat inspirační podněty k jejich možnému zlepšování a navrhnout vedení hotelu určitá doporučení, která by vedla ke zlepšení služeb. Vedení hotelu Club Trio se rozhodlo provést měření spokojenosti zákazníků z důvodu zjistit určité nedostatky a zlepšit dosavadní služby hotelu, aby se celková spokojenost zvýšila. V bakalářské práci jsem použila primární i sekundární data. Samotný marketingový výzkum byl zdrojem primárních dat, která jsem získala náhodným výběrem z řad hotelových hostů formou písemného dotazování přímo ve zkoumaném hotelu. Teoretická část práce se zaměřuje na charakteristiku hotelu, jeho historii, umístění, poskytované služby a organizační strukturu, teorii měření spokojenosti zákazníků, cíle a metody jejího sledování. Praktická část obsahuje přípravu a realizaci marketingového výzkumu, cíl práce, výsledky písemného dotazování, jejich teoretické i grafické vyhodnocení, a také návrhy a doporučení, které by měly přispět ke zlepšení služeb v hotelu.en
dc.format37 l., [18] l. příl. : il. + 1 CD-Ren
dc.format.extent1877213 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectměřeníen
dc.subjectspokojenosten
dc.subjectzákaznícien
dc.subjectslužbyen
dc.subjecthotelen
dc.subjectmarketingový výzkumen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků s hotelovými službamien
dc.title.alternativeCustomer satisfaction measurement of hotel servicesen
dc.typeBakalářská práceen
dc.identifier.signature200802609en
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracíen
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programen
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultaen
dc.description.categoryPrezenčníen
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementen
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchoden
dc.identifier.senderS2751en
dc.identifier.thesisB6208.6208R062.sci011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam