Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPasek, Petren
dc.contributor.authorPawlasová, Zuzanaen
dc.date.accessioned2008-11-17T11:05:21Z
dc.date.available2008-11-17T11:05:21Z
dc.date.issued2008en
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/69416
dc.descriptionImport 17/11/2008
dc.description.abstractV bakalářské práci se zabývám problematikou marketingu služeb, jeho specifiky, lidem ve službách a chováním spotřebitele. Cílem je analyzovat chování lektorů při výběru jazykové školy. Dalším úmyslem práce je určit, která kritéria jsou pro lektory při volbě jazykové školy nejdůležitější a následně formulovat doporučení využitelná pro získání a udržení si kvalifikovaných lektorů. V práci byla použita metoda empirického šetření s využitím nástroje elektronického dotazníku.en
dc.format52 l., [9] l. příl. : il. + 1 CD-Ren
dc.format.extent931638 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketing služeben
dc.subjectlidé ve službáchen
dc.subjectchování spotřebiteleen
dc.subjectmetodyen
dc.subjectdotazníken
dc.titleAnalýza významu lektorů při výběru jazykové školyen
dc.title.alternativeImpact of teachers when selecting language schoolen
dc.typeBakalářská práceen
dc.identifier.signature200802574en
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracíen
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programen
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultaen
dc.description.categoryPrezenčníen
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementen
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchoden
dc.identifier.senderS2751en
dc.identifier.thesisB6208.6208R062.paw025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam