Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárkaen
dc.contributor.authorGrygerková, Janaen
dc.date.accessioned2008-11-17T12:15:38Z
dc.date.available2008-11-17T12:15:38Z
dc.date.issued2008en
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/69520
dc.descriptionImport 17/11/2008
dc.description.abstractSpolečnost MIKO International s.r.o. přišla na trh se dvěma druhy medových dortů Marlenka vyráběných na základě tisíc let starého historického receptu původem z Arménie. Gevorg Avetisyan dokázal vybudovat v Moravskoslezském kraji jeden z největších závodů na výrobu tradičních medových dortů v Evropě, které vyváží do celého světa. Cílem bakalářské práce bylo zjistit postoje zákazníků k medovým dortům Marlenka společnosti MIKO International s.r.o. a identifikovat faktory ovlivňující nákup medových dortů. Pro splnění cíle práce jsem realizovala marketingový výzkum, a to metodou osobního dotazování na vzorku 150 respondentů. Z výsledků výzkumu vyplynulo, že při podpořené znalosti většina respondentů zná medový dort Marlenka. Dotazovaní byli velmi či spíše spokojeni s chutí, ale méně s cenou. Výstupem bakalářské práce je návrh opatření pro medový dort Marlenka. Hlavní doporučení se týkají ceny, balení a reklamy.en
dc.format46 l., [15] l. příl. : il. + 1 CD-Ren
dc.format.extent5196217 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.titleIdentifikace postojů zákazníků k medovým dortůmen
dc.title.alternativeThe identification of the customer attitudes to honey cakesen
dc.typeBakalářská práceen
dc.identifier.signature200802515en
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracíen
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programen
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultaen
dc.description.categoryPrezenčníen
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementen
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchoden
dc.identifier.senderS2751en
dc.identifier.thesisB6208.6208R062.gry102
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam