Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Milušeen
dc.contributor.authorBubíková, Gabrielaen
dc.date.accessioned2008-11-17T12:21:40Z
dc.date.available2008-11-17T12:21:40Z
dc.date.issued2008en
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/69536
dc.descriptionImport 17/11/2008
dc.description.abstractHlavním cílem této bakalářské práce bylo analyzovat spotřebitelské vnímání bioproduktů. Práce je rozdělena do pěti kapitol. První kapitola se zabývá charakteristikou ekologického zemědělství a bioproduktů. Popisuje také situaci na českém trhu s biopotravinami. Kapitola druhá je věnována teoretickým východiskům spotřebitelského chování a pojmu produkt. Pro naplnění cíle této práce byl realizován marketingový výzkum metodou osobního dotazování, jehož nástrojem byl dotazník. Metodika shromažďování dat je rozepsána ve třetí kapitole. V následující části jsou pak analyzovány získané informace i stanovené hypotézy. Poslední kapitola shrnuje výsledky výzkumu, na jejichž základě jsou následně formulovány návrhy a doporučení pro výrobce i prodejce biopotravin.en
dc.format46 l., [23] l. příl. : il. + 1 CD-Ren
dc.format.extent683580 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectbioproduktyen
dc.subjectbiopotravinyen
dc.subjectekologické zemědělstvíen
dc.subjectspotřebitelen
dc.subjectkupní chováníen
dc.subjectprodukten
dc.subjectmarketingový výzkumen
dc.titleAnalýza bioproduktů a jejich vnímání spotřebitelien
dc.title.alternativeBioproducts analysis and their perception by consumersen
dc.typeBakalářská práceen
dc.identifier.signature200802492en
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracíen
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programen
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultaen
dc.description.categoryPrezenčníen
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementen
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchoden
dc.identifier.senderS2751en
dc.identifier.thesisB6208.6208R062.bub048
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam