Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěchen
dc.contributor.authorFrantíková, Lucieen
dc.date.accessioned2008-11-17T12:50:59Z
dc.date.available2008-11-17T12:50:59Z
dc.date.issued2008en
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/69683
dc.descriptionImport 17/11/2008
dc.description.abstractCílem bakalářské práce bylo analyzovat prodej na trhu papíru a kancelářských potřeb u velkoobchodu Frankospol office s. r. o. a zjistit, jak se jednotlivé segmenty zákazníků a sortimentu podílí na celkovém obratu firmy. Následně na základě zjištěných výsledků navrhnout řešení pro odstranění nedostatků v této oblasti. Práce je založena na interních datech společnosti za období let 2006 a 2007.en
dc.format43 l., [11] l. příl. : il. + 1 CD-Ren
dc.format.extent462580 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectCRMen
dc.subjectanalýza ABCen
dc.subjectanalýza prodejeen
dc.subjectpapíren
dc.subjectsegmentace zákazníkůen
dc.titleAnalýza prodeje na trhu papíru a kancelářských potřeben
dc.title.alternativeSales analysis on the office supply marketen
dc.typeBakalářská práceen
dc.identifier.signature200802509en
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracíen
dc.description.abstract-enThe aim of the thesis has been analyzed selling of paper and office supply at Frankospol office s.r.o wholesale and get know how much both separate sections of customers and goods share in total sales of the copany. Under recognized financial status suggest solutions for despatching absencies in the sphere of business. This work had been based on the real informations from 2006 to 2007.
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programen
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultaen
dc.description.categoryPrezenčníen
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementen
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchoden
dc.identifier.senderS2751en
dc.identifier.thesisB6208.6208R062.fra160
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam