Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPasek, Petren
dc.contributor.authorTanhäuserová, Natálieen
dc.date.accessioned2008-11-17T12:54:42Z
dc.date.available2008-11-17T12:54:42Z
dc.date.issued2008en
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/69709
dc.descriptionImport 17/11/2008
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce bylo především charakterizovat trh zahraničních jazykových kurzů, poté prostřednictvím analýzy konkurence identifikovat hlavní a také ostatní konkurenty a díky obdrženým fiktivním poptávkám analyzovat informace o nabízených jazykových kurzech. Tato bakalářská práce obsahuje čtyři důležité části. V první části bakalářské práce se věnuji teoretickým východiskům analýzy konkurence. V následující charakteristice trhu zahraničních jazykových kurzů jsem se zaměřila na analýzu makroprostředí, provedla jsem segmentaci trhu a popsala jeho strukturu. V části nazvané Metodika shromažďování dat jsem stanovila cíl bakalářské práce, určila hypotézy a identifikovala způsob sběru údajů. V poslední, stěžejní části, jsem se věnovala analýze výsledků tohoto výzkumu. Prostřednictvím Porterovy teorie konkurenčních sil jsem provedla analýzu konkurence, dále jsem zpracovala hodnotící kritéria fiktivní poptávky a na úplný závěr bakalářské práce jsem vyhodnotila stanovené hypotézy.en
dc.format48 l., [12] l. příl. : il. + 1 CD-Ren
dc.format.extent636297 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza konkurenceen
dc.subjectzahraniční jazykové kurzyen
dc.titleAnalýza konkurence na trhu zahraničních jazykových kurzůen
dc.title.alternativeCompetitive analysis of the foreign language courses marketen
dc.typeBakalářská práceen
dc.identifier.signature200802619en
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracíen
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programen
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultaen
dc.description.categoryPrezenčníen
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementen
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchoden
dc.identifier.senderS2751en
dc.identifier.thesisB6208.6208R062.tan009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam