Show simple item record

dc.contributor.advisorSteinová, Martinaen
dc.contributor.authorSedláčková, Irenaen
dc.date.accessioned2008-11-17T12:55:06Z
dc.date.available2008-11-17T12:55:06Z
dc.date.issued2008en
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/69712
dc.descriptionImport 17/11/2008
dc.description.abstractBakalářská práce analyzuje možnosti využívání softwaru pro e-obchodování, který vytvořila reklamní agentura Pretorien, ve vybraných prodejnách. K teoretickému vymezení pojmu elektronické obchodování byla použita sekundární data. Pro přesnější a kvalitnější splnění cíle bakalářské práce byla využita také primární data získaná především prostřednictvím osobních rozhovorů se zaměstnanci reklamní agentury Pretorien a výzkumem v terénu formou osobního dotazování. Tato data byla vyhodnocena a na základě těchto informací bylo navrhnuto několik doporučení, díky kterým by reklamní agentura Pretorien mohla získat nové zákazníky.en
dc.format.extent612618 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectreklamní agentura Pretorienen
dc.subjectredakční systémen
dc.subjecte-obchodováníen
dc.subjecte-shopen
dc.subjectinternetový obchoden
dc.subjectobchodnícien
dc.subjectvýzkumen
dc.titleAnalýza možností využití softwaru pro e-obchodování v prodejnáchen
dc.title.alternativeUtilization possibility measurement of e-commerce software in salesroomen
dc.typeBakalářská práceen
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programen
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultaen
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementen
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchoden
dc.identifier.senderS2751en
dc.identifier.thesisB6208.6208R062.sed293
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record