dc.contributor.author | Wolf, Jan | |
dc.contributor.author | Besedová, Hana | |
dc.date.accessioned | 2009-01-26T09:46:02Z | |
dc.date.available | 2009-01-26T09:46:02Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.citation | Sborník vědeckých prací Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava. Řada strojní. 2008, roč. 54, č. 2, s. 171-176 : il. | en |
dc.identifier.issn | 1210-0471 | en |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/70884 | |
dc.description.abstract | High level of competition – so-called hypercompetition – is an issue of increasing
importance nowadays. Companies who want to be successful in the global market are forced to use
modern methods to be ahead of their competitors. We are concerned with such tools and methods that
can simplify apparently complicated matters. Since we find ourselves in a changing and global
market environment, only a company who is able to respond to changes very quickly can be
successful. The implementing of process management is one of efficient methods. Information and
communication technologies can significantly help implement process management.
The author of this article describes the usage of process management as an important competitive
advantage. The main goal is to design an information system to be used to increase profit and make
employees work more efficiently. First of all, main and supporting processes will be identified, based
on which the information system will be designed. The system will be created with the aid of MS
Access. Thanks to clearly defined individual processes and ICT support, the company will raise its
profit. | en |
dc.format.extent | 131137 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | en |
dc.relation.ispartofseries | Sborník vědeckých prací Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava. Řada strojní | en |
dc.relation.uri | http://transactions.fs.vsb.cz/2008-2/1640_WOLF_BESEDOVA.pdf | |
dc.rights | © Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | |
dc.title | Usage of process management in the company producing ecological tires with the support of ICT | en |
dc.title.alternative | Využití procesního managementu v podniku vyrábějícím ekologické pneumatiky s podporou ICT | en |
dc.type | article | en |
dc.description.abstract-en | V současné době se stále častěji hovoří o vysoké úrovni konkurence – o tzv.
hyperkonkurenci. Společnosti, které chtějí být úspěšné na globálním trhu, tedy musí využívat
moderních metod, které jim zajistí dostatečný náskok před konkurencí. Snažíme se zabývat takovými
nástroji a metodami, které mohou zjednodušit zdánlivě složité věci. Jelikož se nacházíme v prostředí
globálního trhu a změn, může být úspěšná pouze ta firma, která je schopna reagovat na okolní změny
velmi rychle. Jednou z efektivních metod je zavádění procesního managementu. Ke kvalitnímu
zavádění procesního managementu mohou velmi významně přispět informační a komunikační
technologie.
V tomto příspěvku autor popisuje využití procesního managementu jako významné konkurenční
výhody. Hlavním cílem je vytvořit návrh informačního systému, který má přispět ke zvýšení zisku a
zefektivnit práci zaměstnanců. Nejprve bude ukázána identifikace hlavních a podpůrných procesů, na
jejichž základě bude vytvořen návrh informačního systému. Návrh systému bude vytvořen
s podporou MS Access. Díky jasné definici jednotlivých procesů a podpory ICT dojde ve společnosti
ke zvýšení zisků. | en |
dc.rights.access | openAccess | |
dc.type.version | publishedVersion | |
dc.type.status | Peer-reviewed | |