Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěchen
dc.contributor.authorHromková, Jitkaen
dc.date.accessioned2009-08-31T23:11:34Z
dc.date.available2009-08-31T23:11:34Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/72190
dc.descriptionImport 31/08/2009
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo navrhnout opatření ke zvýšení objemu prodeje společnosti SEMOTEX s. r. o. prostřednictvím zlepšení stávající marketingové komunikace. V úvodní části jsou uvedena teoretická východiska marketingové komunikace a analýzy. Také byl proveden marketingový výzkum zaměřený na zjištění profilu cílového zákazníka a jeho názorů. V návaznosti na výsledky analýz a marketingového výzkumu byly vypracovány návrhy zlepšení marketingové komunikace společnosti SEMOTEX s. r. o. Návrhy se týkaly např. sponzorování plesů, reklamy v mateřských školkách, billboardu, modifikace stávajícího zákaznického programu, spolupráce s nekonkurenční firmou atd.cs
dc.description.abstractThe purpose of the diploma work was to suggest measures to increace the volume of selling of the company SEMOTEX Ltd. through an improvement of present marketing communication. In the introduction are presented the theoretical resources of marketing communication and analyses. Further the marketing research was effected. It was focused to find out the profile of end customer and his opinions. The proposals of improvement of company marketing communication were elaborated in connection with the results of analyses and the marketing research. The proposals contained e.g. a sponsorship of balls, an advertisement in kindergartens, using billboards, a modification of present customer program, cooperation with noncompetition company etc.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectreklama.cs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectzvýšení objemu prodejecs
dc.subjectprofil zákazníkacs
dc.subjectprofile of customeren
dc.subjectadvertisement.en
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectincreace the volume of sellingen
dc.subjectmarketing researchen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace společnosti na textilním trhucs
dc.title.alternativeThe Analysis of Company Marketing Communication on the Textile Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.identifier.signature200901928cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeSmelíková, Milenaen
dc.date.accepted2009-06-01en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHRO078_EKF_N6208_6208T062_2009


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam