Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPoláková, Kamilaen
dc.contributor.authorPoláková, Petraen
dc.date.accessioned2009-08-31T23:16:17Z
dc.date.available2009-08-31T23:16:17Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/72204
dc.descriptionImport 31/08/2009
dc.description.abstractVe své diplomové práci jsem se zabývala analýzou marketingového mixu dřevařské společnosti Pila Budišovice, s.r.o. Východiskem práce byla teoretická část. Teoretická část obsahuje předpoklady k uplatnění marketingového mixu a popis jednotlivých prvků marketingového mixu. Následně je popsána charakteristika společnosti – z hlediska historie, makroprostředí, tržního prostředí a mikroprostředí společnosti. V další části diplomové práce je provedena analýza marketingového mixu společnosti Pila Budišovice, s.r.o. Tuto analýzu jsem provedla pomocí primárního výzkumu. Tento marketingový výzkum byl aplikován na cílový segment, který tvořili zákazníci společnosti Pila Budišovice, s.r.o. Konkrétně jsem se zaměřila na bussines trh a spotřebitelský trh. Cílem mé diplomové práce je tedy návrh přiměřeného a účinného marketingového mixu společnosti Pila Budišovice, s.r.o. Ve své práci jsem se opírala o výsledky pozorování, analýzy současného marketingového mixu a marketingového výzkumu.cs
dc.description.abstractIn my thesis I looked at the analysis of the marketing mix of Lumbering Company. Budišovice, Ltd. The basic work has been theoretical part. The theoretical part contains prerequisites for the application of marketing mix elements and the description of the marketing mix. Subsequently, described the characteristics of the company - in terms of history, macro environment, market environment and micro-companies. In other parts of thesis is an analysis of the marketing mix of Lumbering Company Budišovice, Ltd. This analysis I have conducted using primary research. This marketing research was applied to the target segment, which consisted of customers of Lumbering Company Budišovice, Ltd. Specifically, I focused on the Business Market and consumer market. The goal of my thesis proposal is reasonable and effective marketing mix of Lumbering Company Budišovice, Ltd. In his work, I relied on the results of observation, analysis of the current marketing mix and marketing research.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectdřevařská společnostcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectmakroprostředícs
dc.subjectmikroprostředícs
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectlumbering Companyen
dc.subjectmarketing reserchen
dc.subjectmacro environmenten
dc.subjectmicro environmenten
dc.titleAnalýza marketingového mixu dřevařské společnostics
dc.title.alternativeMarketing Mix Analysis of the Timber Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.identifier.signature200901963cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeŠťastná, Janaen
dc.date.accepted2009-06-03en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPOL361_EKF_N6208_6208T062_2009


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam