Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPoláková, Kamilaen
dc.contributor.authorGöttlicherová, Eliškaen
dc.date.accessioned2009-08-31T23:16:58Z
dc.date.available2009-08-31T23:16:58Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/72206
dc.descriptionImport 31/08/2009
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je měření spokojenosti zákazníků společnosti Provident Financi, s.r.o. a za pomocí provedeného marketingové výzkumu zjistit, jaká je spokojenost či nespokojenost se stávajícími službami. Teoretická část popisuje teorii spokojenosti zákazníka. Následující kapitola je pak zaměřena na stručnou charakteristiku společnosti Provident Financial, s.r.o., její marketingový mix, konkurenci a prostředí. V další kapitole jsem na základě údajů zjištěných marketingovým výzkumem provedla měření spokojenosti se stávajícími službami společnosti Provident Financial, s.r.o. V poslední kapitole jsou uvedeny návrhy a doporučení pro společnost Provident Financial, s.r.o. vyplývající z analýzy výzkumu.cs
dc.description.abstractThe aim of this diploma paper is Customer Satisfaction Measurement of the Provident Financial Ltd and to use marketing research for determination of satistaction or dissatistaction with existig services. The theoretical part contains customer theory of satisfaction. The subsequent chapter focuses on brief characteristic of the Provident Financial Ltd and its marketing mix, competition and environment. In the next chapter, I conducted Customer Satisfaction Measurement with existig service in the Provident Financial Ltd. In the last chapter suggestions and recommendations, resulting from the analyze of the research, are made for the Provident Financial Ltd.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.format.extent1446916 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectnespokojenostcs
dc.subjectměřenícs
dc.subjectslužbacs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectspolečnost Provident Financialcs
dc.subjects.r.o.cs
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectdissatisfactionen
dc.subjectmeasurementen
dc.subjectserviceen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectcompany Provident Financial Ltd.en
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků na finančním trhucs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement in the Financial Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.identifier.signature200901923cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeŠťastná, Janaen
dc.date.accepted2009-06-03en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisGOT035_EKF_N6208_6208T062_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam