Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPoláková, Kamilaen
dc.contributor.authorJurčáková, Marcelaen
dc.date.accessioned2009-08-31T23:17:30Z
dc.date.available2009-08-31T23:17:30Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/72207
dc.descriptionImport 31/08/2009
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je zjistit spokojenost zákazníků s produkty společnosti Stock Plzeň - Božkov a na základě výsledků marketingového výzkumu navrhnout společnosti Stock Plzeň - Božkov návrhy a doporučení ke zlepšení. Teoretická část popisuje spokojenost zákazníků a marketingový výzkum. Následující kapitola je pak zaměřena na charakteristiku společnosti Stock Plzeň - Božkov. V další kapitole jsem na základě údajů zjištěných marketingovým výzkumem provedla analýzu spokojenosti zákazníků. V poslední kapitole jsou uvedeny návrhy a doporučení pro společnost Stock Plzeň - Božkov vyplývající z analýzy výzkumu.cs
dc.description.abstractThe aim of this graduation theses is to find out customer satisfaction with products of the Stock Plzeň - Božkov company and on the basis of marketing research results suggest Stock Plzeň - Božkov company suggestions and recommendations for improvement. The theoretical part contains description of customer satisfaction and marketing research. The following chapter focuses on characteristic of the Stock Plzeň - Božkov company. In the next chapter, I on the basis of marketing research data conducted the analysis of the customer satisfaction. In the last chapter suggestions and recommendations, resulting from the analyze of the research, are made for the Stock Plzeň - Božkov company.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.format.extent869773 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectalkoholický nápojcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectspolečnost Stock Plzeň - Božkovcs
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectalcoholic drinken
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectStock Plzeň - Božkov Companyen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků na trhu alkoholických nápojůcs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement in the Alcoholic Drinks Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.identifier.signature200901933cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeŠťastná, Janaen
dc.date.accepted2009-06-03en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisJUR359_EKF_N6208_6208T062_01_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam