Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPoláková, Kamilaen
dc.contributor.authorKalousková, Veronikaen
dc.date.accessioned2009-08-31T23:18:02Z
dc.date.available2009-08-31T23:18:02Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/72208
dc.descriptionImport 31/08/2009
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá tvorbou plánu marketingové komunikace čtyřhvězdičkového hotelu v Ostravě. Východiskem práce byla teoretická část. Teoretická část obsahuje předpoklady k uplatnění marketingové komunikace a popis jednotlivých prvků komunikačního mixu. Následně je popsána charakteristika společnosti – z hlediska současného stavu, historie, mikroprostředí a makroprostředí společnosti. V aplikační části byl proveden marketingový výzkum efektivnosti dosavadního nastavení marketingového mixu společnosti. Také byla sestavena charakteristika jednotlivých prvků SWOT analýzy, která měla popsat současný stavu prvků marketingové komunikace a zhodnotit jednotlivé příležitosti a hrozby pro tento hotel. Na základě výsledků marketingového výzkumu byly navrženy možné kroky pro zefektivnění marketingové komunikace hotelu.cs
dc.description.abstractThe goal of this work is to create a marketing plan for a four-star hotel based in Ostrava city. The work is based on a theoretical part. The theoretical part contains preconditions for apply of a marketing communication and describes constituent elements of a communication mix. In other part there is described characteristic of the company form several points of view; actual condition, history, and micro and macro environment. In applied part of this work has been made a marketing research of actual marketing mix efficiency. There were analyzed elements of an S.W.O.T. analysis which should describe actual condition of the marketing communication and analyze threats and opportunities for the hotel. Based on results of marketing research there were suggested possible steps for increase efficiency of the marketing communication.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.format.extent4752033 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectprvekcs
dc.subjecthotelcs
dc.subjecthost.cs
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectitemen
dc.subjecthotelen
dc.subjectcustomer.en
dc.titleTvorba plánu marketingové komunikace hotelucs
dc.title.alternativeThe Developing Marketing Communication Plan for the Hotelen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.identifier.signature200901936cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeŠťastná, Janaen
dc.date.accepted2009-06-03en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKAL222_EKF_N6208_6208T062_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam